- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tří nápravové autobusy sice běžně jezdí, ale ne ve Smržovce ono ani v Jizerkách není penzion který by měl takovou kapacitu aby pro ně musel jezdit třínápravový autobus a ani nikdo nejezdí s třínápravovým autobusem na dovolenou to je výsada dálnic proto když z nich sjedou mohou mít problémy mohl to být i nějaký místňák. Pravda je někde uprostřed ale to záleží jestli si každý bud si hájit svoje nebo budou mít pochopení jeden pro druhého
Podle SŽDC ale vinu nese řidič autobusu. „Profesionální řidič by měl znát technické možnosti svého vozu a vědět, jaké sklonové poměry je schopen překonat.
SŽDC udělá všechno jen nepřizná vinu. To raděj bude tvrdit že si měl vystoupit s vodováhou a pásmem a jít si to změřit.
Naložil bych toho pitomce co to prohlásil, postavil mu tam pět autobusů a ať mě řekne který projede a který ne. Kdyby dostal za každý omyl pořádnou "odměnu" mluvil by příště jinak.
No jo, typicky české, nikdo za nic nemůže, chyba je přece u toho druhého..
to výstražné svetlo sa otáča ako závory v británii?
Ten řidič měl svůj úmysl vzdát už v okamžiku když uviděl, jaký prudký kopec hned za přejezdem následuje. Couvat se mu ale na rušnou hlavní silnici zpět nechtělo a tak zariskoval.
A co takhle přetížený autobus? Byl? Nebyl? A každý řidič by měl opavdu odhadnout, kde v kopcích a na úzkých silnicích projede. Ještě že se žádný autobus nezasekl mezi dva stromy na úzkých silnicích. Kdo těmito silnicemi pro jíždí, je na to zvyklí.
práve ak by preťažený bol, hnacie kolesá by sa neprešmykovali - tie doplnkové znížili priľnavosť, nadvihli hnaciu nápravu.
Mluvčí SŽDC Marek Illiaš by měl být zbaven svéprávnosti a umístěn do nějaké léčebny aby se mu dostalo odborné pomoci, protože odvolávat se na Silniční zákon 361 je za hranou logiky .
Naopak souhlasím, že přejezd by měl být označen pro která vozidla je bezpečný.
Coz je vec spravce komunikace a ne SŽDC. Stavbu prejezdu schvalil a urcite byl i účastník kolaudacniho řízení.
hmmm.. proč udělat přejezd tak, aby se na něm dalo projet...? když to nejde, dáme značku, že to nejde.... hotovo... !
....a investovane miliony na how.o
jsme jeblý národ
Přejezd je pozemek dráhy a silnice je tam na návštěvě. Aby k přejezdu bezpečně dojelo, a pak í za ním odjelo, auto - o to se musí postarat vlastník silnice.
Co na to říct, hloupost vládne.