- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co takhle přesunout autobusák k současné konečné tramvaje, která je mimochodem relativně blízko od hlavního vlakového nádraží a přestupní místo provést zde? To by se ale neutratily stovky milionů a stavební firmy by nechtěli rozdávat sponzorské příspěvky že? Veřejné peníze se mají vynakládat hospodárně
O návratu (návratu!) tramvaje do dolního centra se mluví téměř třicet let. Která stavební firma vydrží tak dlouho čekat na zakázku?
Kdysi "liberecká" tramvaj jela okolo Merkuru, remize a Tyršových sadů, kde se zase napojila u polikliniky na původní trasu do Liberce. Možnost přestupů na MHD byla daleko lepší, než dnes. Ale to se zrušilo...
Naprosto nesmyslný projekt, z nynější konečné zastávky do centra Jablonce to je 5 minut chůze, ty peníze by se vážně daly vynaložit mnohem smysluplněji. Ale chápu, že v tom asi hlavní roli hraje to, že část peněz jde z dotací.
Za nesmysl to můžete považovat tehdy, pokud jste nikdy neslyšel o dopravních terminálech a rád couráte přes půl města mezi jednotlivými druhy dopravy.
Takže kvůli pár lidem, kterým má tramvaj míjet barák se zbytek Jablonce musí obejít bez tramvaje a jednotného dopravního uzlu. Hoši, Děkujem.
Slovům primátora o odpůrcích nerozumím. Vždy se najde nějaký Patrik z Brna, Vodní děděk z Tetčic nebo Zabraň tramvaji od sv. Anny s výlohou do ulice. Ale lze je považovat za nepřekonatelnou překážku?
Vždy je někdo proti. Ani v činžáku se už nevyžaduje 100% souhlas vlastníků při opravě/stavbě. Slova pana Čeřovského si proto vykládám pouze tak, že se radnici tramvaj stavět nechce. A těch pár křiklounů se jí k tomu náramně hodí!