- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejdříve infrastrukturu, pak stavět. Ať to nedopadne jako s parkovištěm u nového vstupu do ZOO. Spojka od dálnice k průmyslové zóně, zacpaná a často téměř neprůjezdná, je varováním. A cpát další haly pod Ještěd ? To se mi nelíbí,
Město nemá odvahu, peníze nebo obojí postavit obchvatovou komunikaci zanesenou v územním plánu již od války. Jistě v Hanychově si kolem plánované trasy postavili lidé domy. Patrně s vírou, že tudy nic nepovede. Město by v první řadě mělo ve spolupráci se státem vybudovat tento průtah a teprve potom vymýšlet koho a co dalšího dosadí do komunikací obsloužené průmyslové zóny nebo lokalit s nově vybudovanými továrnami.
Průtah o kterém mluvíte by za hranicemi postavili tunelem pod Libercem Stačí se podívat na novou rakouskou dálnici z Lince k naší hranici, šetrná stavba ohleduplná k okolní krajině. Proti tomu jsou naši "vizionáři" a "urbanisté" jen malí nedoučenci.
Výzkumné centrum je jen obezlička, jak tam dostat výrobu, ve finále ty komentáře vůbec nejsou mimo ...
Přesně tak, když se podíváme na výroční zprávy obou TI AUTOMOTIVE, tak obě se v kolonce výzkumu a vývoje odvolávají výhradně na práci německých vývojových center. Myslím, že nejde o nic jiného, než zde vyrábět potrubí.
To sem budou jezdit do Sudet pracovat zaměstnanci z blízké lužické obce Žitavy? To by jako přeshraniční projekt jistě mohlo být přínosné pro tento sudecký region. Chystá se další montárna? Skutečně, to Liberec velmi potřebuje!
Když si čtu komentáře, tak pak chápu že někdo voli Ano či Zemana. Nadpis evidentně většině stačí na udělání si názoru. Přečíst si a pochopit článek a souvislosti už je pro ně sci-fi.
Super, další montovna pro lidi se základním vzděláním za nízké mzdy. V Německu se z toho pak složí auto a prodá s desetinásobným ziskem.
Nebojte se, zní to skvěle a příležitost to je, rozhodne vetsi, nez mojtovna v densu. Jenze cesky politik to pokazi a nezvladne, nevypapíruje a nakonec k tomu nedokaze pripojit silnici. Takze klidek a nohy v teple. Podivejte se jak jsou improvizovane pripojene soucasne zóny k dálnici. Trapas nad trapas.
Soucasny politik umi pouze malovat cyklostezky, zúžovat silnice a stavět pomateně zbytečné semafory (nově na Kunratické - tam Korytář bydlí, jel semnou nekolikrat taxikem, pritom to byla tak jasna krizovatka, pozdeji se z toho stane zbytecne zapnuty semafor pro buzeraci a zapnuty i v noci).
Podivejte se, jak dlouho se staví pripojka na globus od chrastavy? 10let co globus funguje.
Jenze on je cesky politik takovy pomatenec, ze i kdyby ta firma chtela tu silnici za svoje penize postavit, tak ani potom se to nestane, protoze to politik nezvladne vypapirovat, vyzasedat, odhlasovat apod. Tohle je bananistan.
Tak to shrneme... Denso... nemá lidi... TI... nemá lidi... Magna... nemá lidi...
Tak nějak netuším, kterým 200 lidem tam chtějí dát práci...
Zapomínáte, že tento region má na dosah průmyslovou zónu v Německu, kde je minimální mzda 40 tisíc... tomu se vám konkurovat nechce... tak se potom nedivte...
No když vidím ten plynulý provoz přes sněhuláka ke Globusu a představím si tam ještě kamiony do nové průmyslové zóny , mám 1000 chutí poslat na radnici MUDr Chocholouška...
Klid... nemá tam kdo dělat... takže provoz nebude...
Hurá,bude mít další zónu ! Bez přístupu, parkovacích míst,nekonečných kolon při střídáni směn,krátkých zálivů pro autobusy MHD a chodníků jako pod Ještědem. A moudří radní,uvědomujete si,že tam budou jezdit kamiony? Tak musí někde parkovat,nebo tam rovnou dáte zákaz stání a bude tam posílat duševní lajdácky a buzerovat řidiče jako u Densa? Kde vezmete 200 lidí na práci,v Polsku? Stejná kokotina jako pláž před radnicí. Pro případ,že by někde rozdávali rozum,tak si rovnou udělejte pořadník.