- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nepřestane mě překvapovat, že město živí zcela zbytečnou organizaci jakou je Jablonecká dopravní.
Jablonecká dopravní s jedním zaměstnancem? je spíš vtipné, že jej nezařadila do úřednické struktury ale co chcete od města bez odboru dopravy?
Zvláštní je, že u nového dopravce jsou spokojenější řidiči (mimochodem ti stejní co jezdili pro BusLine - nebo ti co od BusLine odešli a teď se vrátili) a přitom jezdí o více než 10kč za km levněji...
Autobusy, které jsou v současnosti provozované vypadají rozhodně lépe.
Nevím kam dále chce město zajít s úsporou za MHD. Možná je lepší akceptovat cenu a nemuset řešit provozní problémy dopravce, kdy při výpadku několika řidičů (třeba kvůli izolaci) není dopravce schopen zajistit spoje. Ono totiž u rozumně platícího zaměstnavatele jsou řidiči schopní se vypnout i k výkonům nad rámec toho co musí...
to je dobré, že je to vidět, jsou lepší, ono když se to porovná s tuctovou Karosou Iveco, tak Medvěd nabízí více i pro řidiče a je to celkovým pojetím dopravy, že to je taky pracovním prostředím ne jen o tom volantu a čtyřech kolech. Můžou si říkat co chtějí ale výrobce z Německa mají jiné zadání, kvalitativních proporcí co se týká komfortu a jsou v tomto smyslu propracované lépe, než vzdoro Iveco vzdoro krajského dopravce.