- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No ne, po dálnici a stotřicítkou ....
Je to průhledné až to není hezké. Zase ta sebranka Ano. Najdete si, kdy se dělal rozpočet. Kdo schvalovat. Líbivá čísla a teď se ještě sehraje divadlo, jak něco udělají pro lidi. Komické
Co je to zase za ANOistické lži:
"Ministr dopravy se podle svých slov začne přehodnocením plánů zabývat ještě dnes".
V dokumentech ŘSD je jasně u všech staveb z Olšových Vrat do Bošova uvedena kategorie D25,5:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/97/infoletak_d6-olsvrata-zalmanov.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/98/infoletak_d6-zalmanov-kninice.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/99/infoletak_d6-kninice-bosov.pdf
Navíc je tam jednoznačnš napsáno:
"23. 8. 2019 vydalo MŽP souhlasné závazné stanovisko EIA k záměru „D6 – Karlovarský kraj“ zahrnující čtyři úseky včetně tohoto."
Takže už týden mají všechny stavby platnou EIA v kategorii 25,5, ale ministr začne s přehodnociváním plánů na kategorii 25,5 ještě dnes....?! Sorry, jako...
Ne, od listopadu 89 tady opravdu nikdo nelhal na takové úrovni, jako to už roky předvádí ANO, bylo líp....
Co tak dálnice s 80km/h max? Jo ty už vlastně máme.....
Tak ono by tam šlo dát 130 i bez rozšiřování. Jsou u nás i takové komunikace. Např. silnice pro motorová vozidla vedoucí z Teplic k dálnici D8. Zvedli to tam na 130 a nikdo si nestezuje.
Do karlových varů by těch 110 klidně stačilo. Je to jednodušší a lacinější.
Snad zvítězí zdravý rozum a dálnice bude dálnicí.
Ploužit se na samostatné čtyřproudé silnici, kde nejsou jakákoli křížení, "ukrutnou" rychlostí 110 km/h, je vskutku hodno jednadvacátého století.
No 110 je mimochodem třeba na zhruba 50 km úseku triproude A6. Místy omezena na 80. A není tam žádná stavba.
To bylo "prozíravé" rozhodnutí udělat z části dálničního úseku pouze rychlostní silnici, aby se ušetřila 1 miliarda Kč. Kdopak asi tak rozhodnul?
Ten, kdo sežral ten zbytek peněz, bych si tipl.
Jojo, to dává smysl stavět úzké dálnice, abychom je pak mohli přestavovat roky jako to teď děláme u D1. Na D1 jsme měli stavět tři pruhy a neděláme to. Na D6 je jenom úvaha o úseku co by byl úzký šílená. I běžné silnice ychom potřebovali s třetím střídavým pruhem, jako to mají němci. My ale stavíme jako minulém století.