Diskuze
Karlovarský kraj křísí plán na dostavbu dálnice D6 směrem na hranice
Děkujeme za pochopení.
A85d79a31m 32P68o62r97a24d34a
Prachy a jenom prachy. Linda zase vidí miliony tak proč to tu nezabetonovat. Už se mu to daří s hnusnejma krabicema kousek od rekreační oblasti Jesenice, tak budem pokračovat dále. Do Markredwitz jezdí pár aut, ale z Varů do Prahy či Ústí, kam jezdí desítky tisíc aut, toho se nedočkám asi ani do konce života. To je zlý sen...
J24a13n 71L26a55k25o81m79ý
Tak mají příležitost postavit 8,5 kilometrů a jednou zázračně budeme čekat my. Ono pokud by se to dostavělo na naší straně, oni už to ti němci pak taky nějak zvládnou. A na tý naší straně to ani nedá moc práce, podmínky pro výstavbu dálnice jsou tam až na přemostění Skalky ideální.
J72o40s47e39f 88H40r92b46a42t77ý
Ta dalnice v obou smerech mezi prahou a vary mela byt uz davno postavena. Je to znamy lazensky region, misto konani filmfestivalu. Jet za jednim nakladakem v kolone 45km/hod, treba pul hodiny, nez jej kolona postupne preruckuje a predjede, mnoho hostí festivalu znechuti. To opravdu nezalezi, kolik aut za 1 hodinu projede. Pro nemalo cizich hercu, pokud nepreleti z prahy do varu ci zpet, ptedstavuje drkocani po silnici nic moc zazitek. Namisto vyznamem dulezitejsi dalnice se tak stavi az nemistne zbytecne husta hvezdice dalnicnich privadecu kolem prahy. Uz aby byla dalnice cela postavena, pak snadneji k nam muze zavitat mnohem vice hostu ze zapadu, namisto Rusů, ktere od nas s takovou pompou vykopavame z lazni, kam jsou nauceni jezdit a kteri drzi nase lazne vicemene nad vodou. Vystrcil si honi triko, ale co bude s lázněmi je mu fuk. On to platit nebude. Take nasi turiste se dostanou snadneji na nemecka odletova letiste nemeckych cestovek a nemuseji vyuzivat predrazenych ceskych cestovek z ceskych letist.
O95t73a 86Ř40e75z82a62n39k80a
Silnice by se měly stavět jen tehdy, budou-li po nich jezdit auta. Jinak jde o nenávratné investice, které nemají žádný ekonomický přínos. Nejvýhodnější investicí v tomto ohledu by byl obchvat Karlových Varů, kde by jezdilo okolo 20 tisíc vozidel denně. Naopak na úseku mezi Chebem a hranicí se SRN jezdí jen 3700 vozidel denně, což pohodlně zvládne dvoupruh a tedy je zde stavba čtyřpruhu naprosto zbytečná. V Německu se staví čtyřpruhové komunikace až při denní intenzitě nad 10 tisíc vozidel. Kraj by se měl zaměřit na modernizaci silnic II.třídy (zejména stavbu obchvatů). U státních silnic by měl tlačit na přeložku silnice I/13 (Ostrov - Chomutov), nejprve jako dvoupruh, později čtyřpruh a také na přeložku silnice I/25 jako strategické propojení kraje se Saskem.
M48a14r74t35i13n 49H78u60r46a18j97č78í79k
Proč křísí? Plán tu je, příprava je, nic se křísit nemusí. Na české straně je vše připraveno, na německé ne. Jednoduché. Na české je jediná “překážka”, a to je nízký počet projíždějících vozidel. Na německé to blokují aktivisti, vlastníci pozemků a spolky.
M59a89r53i71a77n 51V95e48l38a84s
Kraj, který nikdo nechce.... nejen propojit.
V35l83a12d50i47m82í36r 88Š63t26ě44r43b75a
Křísí? S pomocí jakého anestetika? -:),-:),-:)
Určitě se jim to podaří zase uspat.
-:) Jinak to nebude.
V15o43j89t20e79c55h 37U44r98b25a24n
Já bych to protáhl z Varů rovnou na západ směrem na Plauen. Takhle dolů K Chebu, to už je skoro jak D5.
M95a86r13t14i20n 42Š41u19l28c
Tak až do Chebu už je to z KV postavené a dálniční most přes v.n. Skalka před hranicemi také. Táhnout to z KV přes kopce na Plavno na A72 bude rozhodně náročnější než dostavět ten kousek od Chebu, kde už jsou na to ostatně připravené i mosty, takže jde vlastně o dostavbu druhé poloviny dálnice.
T49o50m10á98š 41P76ř19e29c43e62c45h25t24ě55l
Jestli se bude stavět tak dlouho jako Pohořelice - Mikulov tak se nedočkáme nikdy a ničeho.
M66a44r61e84k 67N81e57š90p84o86r
Pojem stavět je tady zavádějící. Naposledy se v tomto směru něco dělalo v roce 1997. Od té doby se maximálně správil most přes Nové Mlýny, tudíž 24 let nic.
M35a50r95t33i83n 52K82o12r33e56c
Nevidím důvod, proč by se to mělo s Německem koordinovat. Stejně se to u nás zase zasekne na dlouhé roky...
T57o63m42á90š 78P12ř45e17c10e45c78h97t81ě40l
Přesně, Němci to postaví a u nás se bude stále debatovat.
Vybral jsem si být chudý, ale šťastný, říká chovatel obrů s něžnou duší
Když se mu narodil syn s postižením, hledal Bohumil Stránský cestu, jak pomoci. A do rodiny pořídil...
Smrtelná nehoda uzavřela tah z Varů do Prahy, náklaďák „zaparkoval“ v poli
Smrtelná dopravní nehoda tří osobních vozidel a kamionu zcela uzavřela silnici u obce Andělská Hora...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vlak po nárazu do stromu vrátil na koleje jeřáb, zvedal 21tunový kolos
Uzavírka trati u Plesné na Chebsku, kde ve čtvrtek vykolejil osobní vlak, skočila v pátek kolem...
Opilý řidič dostal smyk a prorazil betonová svodidla, spolujezdec náraz nepřežil
Smrtí jednadvacetiletého spolujezdce skončila v pondělí v noci dopravní nehoda v Karlových Varech,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Žena v podchodu napadla dívku i muže. Policie hledá svědka, který loupež překazil
Agresivní třiatřicetiletou ženu, která zaútočila na náhodně procházejícího muže jen proto, že jí...
Úplně nejhorší ve všem? Přispět ke změně vnímání regionu může každý
Lepší, než si myslíte. Takový je hlavní motiv kampaně, kterou před nedávnem rozjel Karlovarský...
Smrtelná nehoda uzavřela tah z Varů do Prahy, náklaďák „zaparkoval“ v poli
Smrtelná dopravní nehoda tří osobních vozidel a kamionu zcela uzavřela silnici u obce Andělská Hora...
Smrk shnil, cyklisté si zajedou. Lávku přes Ohři v Tašovicích opravují
Po devíti letech provozu se na čas zavírá lávka přes Ohři v karlovarských Tašovicích. Cyklisté a...
Opilý řidič dostal smyk a prorazil betonová svodidla, spolujezdec náraz nepřežil
Smrtí jednadvacetiletého spolujezdce skončila v pondělí v noci dopravní nehoda v Karlových Varech,...
Vedoucí řemeslné výroby - flexi prac. doba, ubytování #Ed12x
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Karlovarský kraj
nabízený plat:
70 000 - 100 000 Kč