- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A já se divil, proč v nedávné aukci byla prodána stará garáž bez elektriky a v hrozném stavu za 175t. Kč. Ty kráso, spekulanti se jako vždy rojí.
Současný severovýchodní obchvat je jaký je, ale je DOSTATEČNĚ VYHOVUJÍCÍ pro směry Pardubice, Chotěboř, Kolín, Jihlava. Ale to by hlavní tepna, budoucího obchvatu Jihlava-Humpolec a Kolín, musela vést jinou trasou, než kterou si naplánovali jako "jedinou" možnou, s tvrdohlavostí sobě vlastní, brodští "mocní"! Názorná ukázka toho, jak je blbost plodná a rodí komplikace. A jejichž řešení samozřejmě budou vyžadovat další a další peníze. Jak jsem již minule napsal: paní Tesařová by je měla" broďáky" vyhodit oknem.
K čemu jsou nám všichni ti odborníci na dopravu (mimochodem v Havlíčkově Brodě na radnici je jeden takovej všeználek) když takovouhle chybu zjistí až poté, co je zahájená stavba za víc než miliardu korun.
To bude ještě horší tahanice než D1 u Přerova....
Pokud se plánuje tato varianta, tak to bude pozemková bitva, jelikož se bude muset vykoupit a zbourat řádově stovky garáží vedle největšího sídliště. Ceny za vykoupení půjdou do stovek milionů. A hodně lidí se bude bránit. Toto bude na hodně dlouho.
PS: Také tam vlastním garáž.
Takové přemostění by možná vyšlo levněji začít někde na klesání od Vršovic, přemostit křižovatku na Chotěboř a garáže....
Vždycky si u podobných zpráv říkám, jak by vypadala asi Praha, kdyby podobným způsobem "plánoval" komunikace třeba Karel IV.
Ječná, Žitná slouží i po 750 letech ...