- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně že tam lidi dýchají výfukové plyny ve velkém.
Čím déle by se čekalo se stavbou téhle části cyklostezky, tím by se zvedala cena. Buďme rádi že je to podél řeky z obou stran průchozí. To se pokaždé najde někdo chytrej, co si chrlí do éteru myšlenky typu "to dalo udělat maximálně za mega", ale zkuste si projít celý martýriem stavby od začátku a zpočítejte si co času a úsilí stojí každá zrealizovaná stavba. Nejsem příznivcem hlásné trouby Všeználka Honzárka, ale tady s ním souhlasím, že je dobře že se to postavilo.
Tedy pokud nebude součástí "unikátního" mostu zábradlí, kolaudací neprojde.
A proč se tam nevybudovala obyčejná náplavka? Proč nějaké unikátní nosníky na míru? Navíc ten prostor pod nosníky představuje zvýšené riziko v případě povodně - může se tam cokoliv zachytit a vytvořit překážku v průtoku... Most pod mostem samozřejmě bude generovat narozdíl od náplavky požadavky na údržbu a tedy má vyšší provozní náklady. Nehledě na to, že by to i líp vypadalo, náplavky mají svoje kouzlo. Fakt nechápu...
Takže to zase není cyklostezka, ale stezka pro pěší/cyklostezka. Ale chápu, že když se napíše cyklostezka, tak to líp vypadá a dá se čerpat víc dotací. Přitom z velké části vybudované cyklostezky(nevím jak je na tom ta popisována v článku) nejsou vhodné/bezpečné pro cyklisty.
Vždycky když stojí u metra holky s kasičkou a vybírají na postižené,tak přemýšlím, jestli stát na něco nezapomíná.
Nadhera. Metr chodniku pro pumpickare za 80k
Vypadá to, že ten chodník bude jako velká část tzv cyklostezek pro chodce, kde budou mít dovoleno vjet i cyklisté.
Cyklostezky v HB jsou celkově unikátní a to zejména v tom, že je cyklisté nevyužívají. Například ta v Lidické ulici - jezdím tudy do práce a nikdy jsem na té stezce cyklistu neviděl. Podobné je to i na Masaryčce, kde je část chodníku vyhrazena pro cyklisty (no, tam jsem možná dvakrát a nebo třikrát někoho na kole zahlédl).
Lávka, která vede pod mostem nad vodním tokem a současně souběžně s ním, tedy rozhodně žádné unikátní řešení není.
PS: Nicméně prachů vražených do cyklostezky škoda není. Za chvilku už budou k mání jen autíčka na baterky, což odradí hodně lidí od točvolantství a začnou jezdit na kole.
Proč se všude musí hledat "unikátní" řešení jen proto, aby se někdo mohl poplácal po rameni, jak dobře to vymyslel? Určitě existují i levnější a osvědčená. 25 mil. není zanedbatelná částka.