Velké vozy milují svobodné ženy
SUV vynikají svojí masivností a bezpečím. Díky větším rozměrům mají vozy tohoto typu nejen větší prostor uvnitř, ale také delší deformační zónu pro ochranu posádky. Ženy, které volí tento automobil jsou sebevědomé a nebojí se dát najevo svůj názor. Často se pouštějí do složitých kroků, nerady se vzdávají a rády jsou středem pozornosti v tom kladném slova smyslu. „Ženy, které si tyto vozy pořizují zpravidla velmi dobře vědí, co od auta chtějí a auto berou i jako módní a společenský doplněk. Většinou jde o ženy z vyššího managementu větších firem,“ poodhaluje generální ředitelka sítě autocenter AAA AUTO Karolína Topolová.
Barva odkrývá náš charakter
Zajímavé je zjištění v případě barev. Červenou a černou barvu vozu si vybírají agresivnější řidičky, které v životě vyhledávají vzrušující aktivity plné adrenalinu. „Žena, která si vybere červené auto, říká světu, že se ráda předvádí,“ vysvětluje Marcie Cooperman, profesorka teorie barev na Parsonsově škole designu v New Yorku. Alois Hudeček k tomu dodává, že červenou volí také ženy, co mají rády pastelové barvy. Červená je zároveň barvou, která nejvíce sluší malým autům. Klidné ženy naopak volí barvu modrou. Většinou totiž preferují harmonické vztahy, vyznačují se silnou vůlí a mají rády jógu a meditaci. Libují si v umění a nebojí se do něho také investovat.
Respektujete přírodu a venkov? Potom jistě volíte zemité tóny barev aut jako je hnědá, béžová nebo zelená. Kdo je středem pozornosti, chce na sebe upoutat a vymanit se ze stresu a hledá životní štěstí, toho nejčastěji najdeme v automobilu žluté barvy. Stříbrná barva o nás naopak prozradí, že si zachováváme chladný odstup a chceme být mimořádné. Asi nikoho nepřekvapí, že zlatým vozem jezdí ty z nás, které chtějí dát na vědomí okázalost a luxus.
Celosvětovým statistikám v prodeji vozů vévodí bílá barva. Protože bílá barva bývá spojována s čistotou a čestností, volí je elegantní ženy, usilující o dokonalost. „Více jak třetina prodaných vozů je bílé barvy a preferují ji ženy, které umí být cílevědomé a perspektivní, a především dobře připravené na nejrůznější situace, které mohou v jejich životě nastat,“ vysvětluje Jitka Kořánová.