3 Středa - Zpevněte poprsí i pokožku

Pokud vlastníte posilovací přístroj na prsní svaly (tzv. houpačku), dnes jej využijete. Stlačte pružinu, co to jen půjde, vydržte 10 sekund a povolte. Opakujte 20x. Pro ty, kteří posilovací přístroj nemají: Stlačte proti sobě dlaně ve výši prsou a obě paže zvedejte pomalu nahoru a dolu. Opakujte 20x.


Tip na večer: Po koupeli si dejte důkladnou masáž celého těla hrubou žínkou a po osušení si celé tělo namažte kvalitním hydratačním krémem.



4 Čtvrtek - Zaměřte se na zadek, stehna, lýtka a posilte imunitu

Pravou nohou udělejte výpad vpřed a pokrčte nohu tak, aby koleno nepřesahovalo špičky prstů. Vraťte se do původního postoje. Zopakujte 20x na každou nohu. Posílíte tak lýtka, stehna a zpevníte zadeček! Pro zvýšení efektu můžete použít posilovací těžítka na nohy nebo činky. Ty by vám ve výbavě rozhodně neměly chybět. Skvěle se dá cvičit třeba u televize.


Tip na večer: Udělejte si ovocný koktejl! Hoďte do odšťavňovače grepy, pomeranče a banány, můžete dochutit citronem a máte lahodný nápoj, který vás nadopuje vitaminy a posílí imunitu.


5 Pátek - Posilujte nohy a zničte celulitidu

Položte se na záda, nohy pokrčené, paty se dotýkají země. Ruce podél těla a pomalu zvedejte pánev. Hýžďové svalstvo se při tom snažte co nejvíce zpevnit. Držte deset vteřin, poté prodlužujte na dvacet vteřin. Cvik zopakujte desetkrát.


Tip na večer: Zahajte další útok na celulitidu! Střídejte studenou a teplou sprchu – teplotu změňte celkem čtyřikrát. Prudké sprchování je hotovým zabijákem pomerančové kůže.


  7:22,  aktualizováno  25. března 2019 20:14