Tyhle elegantní cviky protahují svalová vlákna, takže i kůže vypadá napjatá a hladká! Prostě tajná zbraň na celulitidu...


Běžkyně


1. Začněte jako běžec na startu – pravé koleno pokrčte a levou nohu zanožte. Koleno i nárt se opírají o zem. Zapřete dlaně o zem a propněte lokty.

2. Vykopněte pravou nohu za sebe, nárt vytočte a chodidlo ohněte do fajfky. Vraťte se do výchozí pozice a po třech sadách deseti cviků vyměňte nohy.



Houpačka


1. Lehněte si na břicho, pokrčte nohy, kolena držte od sebe, ale paty spojte. Prsa odlepte od země a zapřete se o předloktí.

2. Zatněte zadek, abyste dokázala zvednout nohy kousek nad zem. Pak se vraťte. Zacvičte desetkrát ve třech sadách.



Hip hop


1. V sedu pokrčte nohy tak, že se chodidla dotýkají země. Zapřete se o propnuté ruce, prsty míří k hýždím. Zvedněte boky a překřižte pravou nohu přes levou.

2. Propněte pravou nohu, vytočte ji a držte tak, aby se nárt z boku dotýkal země. Po chvíli se vraťte do výchozí pozice. Zacvičte tři sady po deseti opakováních a vyměňte nohy.



Šlapadlo


1. Začněte stejně jako při hip hopu, ale zvedněte pravou nohu ze země, pokrčte ji a ohněte do fajfky.

2. Propněte pravou nohu, pokrčte lokty a přibližte tělo k podložce, aby zadek zůstal jen kousek nad zemí. S každou nohou zopakujte cvik ve třech sadách po deseti opakováních.



Zamíchejte pořadím


Necvičte sérii ve stejném pořadí, ale vždy začněte jiným cvikem. Když zátěž střídáte, trénujete efektivněji.


  9:00,  aktualizováno  25. března 2019 19:25