PROFIL ABSOLVENTA
Produktový manažer
Od vzniku kolekce až po prodej v butiku, je zodpovědný za vývoj kolekce. Jelikož zná módní trendy, pozici konkurentů, očekávání zákazníků a celé své společnosti, je schopný vypracovat plán kolekce. Usměrňuje a koordinuje činnost pracovníků zodpovědných za návrhy, výrobu, komercializaci a propagaci.
Vedoucí kolekce
Zabezpečuje koordinaci prací jednotlivých skupin stylistů a tvůrců modelů, řídí výběr a příjem látek pro kolekci a dohlíží na dodržování časového harmonogramu tvorby. Obvykle podléhá uměleckému řediteli nebo generálnímu řediteli.
Nákupčí
Sestavuje nabídku v závislosti na prostorách prodeje, pozici firmy a spotřebitele. Řídí výběr kolekcí, hledá nová odbytiště, jedná s dodavateli a sleduje rozpočet. Nákupčí surovin vyjednává nákup látek a dodávek potřebných pro výrobu produktů. Realizuje průzkum trhů a vyhledává nejlepší zdroje pro zásobování s ohledem na cíle společnosti.
Merchandiser
Zabezpečuje atraktivní a koherentní prezentaci produktů na prodejním místě, přičemž sleduje a dodržuje vizuální identitu každého obchodu. Jeho prvořadým cílem je zvýšit lineární rentabilitu.
Traffic manager
Má vědomosti o nástrojích online marketingu a ovládá fungování webových aplikací, komunikuje s odborníky pro technické zabezpečení internetu. Podílí se na sestavování komunikačních kampaní, analyzuje údaje, vykonává statistické sledování a optimalizuje zastoupení podniků. Je zodpovědný za nákup klíčových slov a za optimalizaci pro vyhledávače, řízení kampaní v dceřiných sítích, porovnávání cen, operace v rámci partnerských vztahů, za lokalizaci databází.