Když letíte na nespoutané dobrodruhy - Vsaďte na kořeněné parfémy
Jací jsou milovníci dřeva
Závan pepře a pačuli nejvíc přitahuje už kapku starší muže (prostě třicátníky). Bývají náročnější a milují nevšední dobrodružství. Většinou se živí rukama, třeba jako řemeslníci, mechanici, farmáři nebo řidiči, a na rande vás asi (60 % dotázaných) vytáhnou do přírody. 70 % z nich se do průzkumů nových teritorií rádo pouští i při postelových hrátkách! A ještě – proti chlapům, kteří dávají přednost jiným vůním, si milovníci kořeněných parfémů u žen nejvíc potrpí na objemný dekolt!
Manifesto L'Éclat od Yves Saint Laurent, nová troufalost ženskosti. Sephora
Když letíte na chlapy, kteří stojí nohama pevně na zemi - Vsaďte na sladké vůně
Když muži milují sladkosti
Mužům, kteří se rádi otočí za sladkou vůní (třeba čerstvě upečeného koláče), bývá většinou přes dvacet let. A stejně jako tato vůně i oni jsou přímo k nakousnutí!
Přes 75 % z nich tvrdí, že jsou své srdcové dámě věrní až za hrob a nikdy by nezbloudili do cizí ložnice. Nevyhledávají románky na jednu noc a nevystřídali (zatím) více než pět žen. A ještě: Sami sebe hodnotí jako trpělivé posluchače!
Quizás Loewe Pasión je velice intenzivní toaletní voda, v níž se snoubí vybrané citrusové tóny spolu s lesním červeným ovocem, které vůni dodává neuvěřitelnou smyslnost. Sephora
Když letíte na muže spolehlivé a ambiciózní - Vsaďte na květinové vůně
Fandové kytek pod drobnohledem
75 % milovníků květinové vůně se promyšleně soustřeďuje na svou kariéru. Příznivci jiných odérů chápou práci spíš jako nutnost. Na první rande by vás 74 % milovníků květinových parfémů vzalo do vyhlášené restaurace na menu, ze kterého se tají dech. Většina dotázaných ohodnotila své postelové umění na škále od jedné (nejhorší) do pěti (nejlepší) číslem čtyři. Skoro 30 % se ale nebálo sebevědomě ocenit své výkony číslem nejvyšším – pětkou. Vida je!
La vie est belle Bouquet de Printemps Limited Edition od Lancôme má květinový základ zářivých jarních květů tvoří jasmín, kosatec, růže, pomerančové květy a lilie. Sephora
Když letíte na muže zábavné a veselé - Vsaďte na svěží parfémy
Jací jsou milovníci vůně čistoty?
Chlapi, kteří neodolají lehkým vůním (čerstvě vyprané prádlo, posečená tráva), nevyhledávají extrémy a nebaví je riskovat. 56 % z nich tvrdí, že vidina peněz není nejsilnějším motorem, který je v práci žene dál. A než aby se hnali do chomoutu, 91 % z nich dá přednost soužití a teprve pak vás (možná) požádají o ruku. Milovníci svěžích vůní mají také ze všech mužů největší potřebu mít po boku ženu, se kterou je zábava. Skoro 60 % z nich tvrdí, že smysl pro humor na partnerce ocení víc než oslnivý zevnějšek!
Nová vůně Jimmy Choo L´Eau je vyjádřením dynamické, svůdné a dobrodružné ženy Jimmy Choo. Sephora