Diskuze

Rise of the Argonauts – nejupovídanější akční RPG roku?

Akční RPG z prostředí řecké mytologie? Ta to bude lahůdka. A ona je, pokud hledáte spíše konverzační hru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pytel

8. 2. 2009 18:06
re

HM pro me zklamani. Spustim zacatek a jak je tam ta bitka tak si rikam pekne prostredi a i pekne se to hraje ale hned pak je tam tuna dialogu a to pro me vunec neni...az mi to pripada jak nejaka adventura a ne akcni rpg;-(

0 0
možnosti

Filips

12. 1. 2009 19:25
skoda

premna dost velke zklamanie pravda hral som to asi len desat min. ale cakal som zabavnu bojovku s rozhodovanim sa ako skoro nikdy predtym a dostal som(premna)ukrutnu nudu...takyto styl ma nikdy nebavil...bezat niekam 1min. niekoho zabijat a potom polhodinu kecat o niecom co ma ani vnajmensom nezaujima:Dpribeh je v hra dolezity ale ponarat sa do kazdeho detajlu?mne staci nejaky 15cutscen obcasny pokec a o pribeh mam vystaranee:)skoda

0 0
možnosti

Honza

20. 1. 2009 20:07
Re: skoda

No problém neni až tak v tom, že by bylo rozhovorů moc. To neni nikdy na škodu. Horší je, že sou o hovnu... je to jedna fráze za druhou... ale stejně mě to abví, jen ted nemužu zabít finálního bosse

0 0
možnosti

Sun

12. 1. 2009 16:41
Podhodnoceno... pokračování

Rovněž grafika je podle obrázku u recenze mnohem lepší u PC verze,

zřejmě se už začínají projevovat všechny výhody nových grafických karet

oproti konzolím.Já bych hře udělil takových 85%, ale s Planescape bych ji nesrovnával :) to je podle mne stále nedosažitelná perla

0 0
možnosti

Sun

12. 1. 2009 16:41
Podhodnoceno...

Také si myslím, že hra je silně podhodnocena. Tak vynikající alternativní pohled na staré řecké báje, jsem ještě v žádné hře neviděl. Postavy jsou výborně vyprofilované a Pan mi také přirostl k srdci. Množství rozhovorů je pro mě určitě plusem, protože velmi dobře zapadají do celkové atmosféry a nesouhlasím s tím, že neposouvají příběh. Vyloženě mě nadchla ta část, kde bylo nutné pomocí polemiky přesvědčit filozofy, že zlaté rouno není škodlivé a že patří do řecké historie, tomu musím zatleskat. Jinak jsem hru ještě úplně nedohrál, takže třeba se situace zlepší nebo zhorší. Nevím, jakou verzi všichni hrajete, ale asi zřejmě XBOX360, ale na PC verzi, kterou mám dovezenu z USA, protože v Evropě se z nepochopitelných důvodů ještě neprodává, není téměř patrný pokles framerate, a když už, tak jen chvilkově a velmi zřídka a vůbec to nekazí pocit ze hry. 

0 0
možnosti

TristanTzara

20. 1. 2009 19:21
Re: Podhodnoceno...

No, alternativni pohled.....

To neni zadny alternativni pohled, to je proste patlanina vseho moznyho. V levelu to skvele vystihl Rybka, kdyz napsal, ze to je jako "kdyby Karel IV. jel s golemem zachranit Jana Husa z Tureckeho vezeni" :-)

Ale musim uznat ze hra me docela bavi. Pro me solidnich 70% - dobra hra, ale nic prevratnyho. Pridal bych 5% kdyby hra trosicku respektovala recke baje a nemichala vsechno dohromady. A taktez strhavam body za Herkula. Vypada odporne Rv

0 0
možnosti

the_robbie

12. 1. 2009 11:30
30/100

Pre mna obrovske sklamanie, namet je sice super, co sa ale o hre samotnej povedat neda. Ako autor recenzie povedal dialogy su absolutne nezaujimave a zbytocne, zostava len hack´n´slash zlozka, ktora ale po case uz nestaci. Jedine, co si zasluzi pochvalu su obcasne, vazne podarene efekty pocas bojov.

Nikomu neodporucam a dufam, ze tento skvely namet sa raz docka poriadnej realizacie (viem si predstavit tuto temu v hre podobnej Jade Empire)

0 0
možnosti

chico

12. 1. 2009 7:32
mno

jak se ta hra tak muze tvarit, kdyz takova neni? :) podle ceho autor usoudil, ze se tak tvari, podle obalu krabice?

0 0
možnosti

Mariri

12. 1. 2009 8:04
Re: mno

Podle videii ;-) ne vážně v každé ukázce ze hry byl prezentován hlavně bojový systém, rozsekávání nepřátel, krev to že ve výsledku tam sice boje sou ale dost poskromnu. To víš kdyby byly ukázky z rozhovoru tak by to bylo dost nudný a hru by si nikdy nekoupil, takhle spousta lidí naletí ;-D .

0 0
možnosti

Mariri

12. 1. 2009 7:22
...

Stou ukecaností jde o to, že se hra tváři jako klasická hack n slash ve které prostě jdete dopředu a drtíte tuny nepřátel. Nicméně není tomu tak, bojů je tam málo zato dialogů tři prdele ;-D;-D tam opravdu není problém třeba hodinu procházet a kecat s lidma než se dostanete k akci.

0 0
možnosti

Paveck

12. 1. 2009 6:19
Autor

Autorovi snad vadí že je to tak ukecané? to vidím poprvé:-©Rv

0 0
možnosti
JL

Jan_Lysy

12. 1. 2009 10:24
Re: Autor

Ne, autorovi vadí, že většina dialogů neposouvá příběh dál a spíše zdržují, než aby pobavily.

0 0
možnosti

Jumík

12. 1. 2009 2:02
Otázečka

Co na konzolích znamená ukecané RPG ?? Snad jen srovnání, připadá autorovi Planescape Torment jako hra kde je až příliš dialogů ?? :-)

0 0
možnosti