Diskuze

RECENZE: Hearthstone: The Boomsday Project láká na mechy a spíš nudí

S The Boomsday Project slaví návrat mechové a nové klíčové slovo Magnetic upravuje dynamiku hry i prostor pro manévrování. Staro-nové balíčky ovšem nejsou tak zábavné a ze hry začíná být chaos i v režimu standard.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K91a75r34e10l 90U69r48b91a60n

16. 8. 2018 10:49

konečně se zase musí trochu přemýšlet..

0 0
možnosti

K98a14r82e52l 80U79r70b61a66n

16. 8. 2018 10:48

Mě se naopak tahle expanze po dlouhé době zase líbí.. konečně jsou zpátky roboti.

0 0
možnosti

Asi největší překvapení, Giggling Inventor, si alespoň zmínku zasloužil. Jinak tedy jak Odd Rogue (právě Inventor a legendární spell), tak Zoo dostali pár karet na vyladění a jsou to levné, rychlé balíky, proto se tak hrají a proti nevyladěným deckům má aggro logicky větší winrate. Ale souhlas, taky mě expanze moc nenadchla.

1 0
možnosti

Je to první expanze v historii Hearthstone , kterou jsem si nekoupil

0 0
možnosti

HS nudi uz nejaky ten patek... V podstate kazda z konkurencnich karetek je lepsi, jen HS byl prvni a tak ma nejvic hracu. Zkousel sem napr. TES Legends a zazitek nesrovnatelny. Jenze to nehraje nikdo z mych znamych, tak sem se na to taky vybodl... Proste nejvetsi radost mi dycky udelalo zahrat si s kamaradem.

2 2
možnosti