Diskuze

RECENZE: Devil In Me vás nechá pocítit, jaké je být obětí sériového vraha

Závěrečný díl hororové série The Dark Pictures je suverénně tím nejděsivějším. Sleduje osudy partičky filmařů, která natáčí v hotelu inspirovaném životem prvního sériového vraha v dějinách USA.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KC

Na jednu stranu se mi celkem líbilo zrpacování přechozích her i zápletky.

Ale, na hrách od Supermassive mi vadí, že jsou hrozně lineární a většina rozhodutí příběh vlastně ani moc nevětví.

Třeba v The Quarry některá rozhodnutí vedla ke smrti postav, ale příběh těch, které přežily, se odehrával skoro stejně bez ohledu na osud dalších postav.

Myslím, že může být realistické tvrdit, že 80% děje se odehrávalo stejně bez ohledu na rozhodnutí.

Bylo by to mnohem zábavnější, kdyby se celé dlouhé větve příběhu odehrávaly jinak.

Ale převládaly ty části, kde příběh jede po jedné koleji a liší se jen v detailech.

Cěkal jsem v tomto směru trochu více.

Navíc třeba The Quarry dost trpělo odfláknutými konci. Vlastně tam ani nedošlo k žádnému znovushledání přeživších postav.

Jak je na tom v tomto směru Devil in Me?

0 0
možnosti
Foto

H91o80n93z91a 72S57r51p

28. 11. 2022 9:44

Je to to samé v bleděmodrém, když někdo umře, tak prostě jen v následujících scénách chybí, žádnej zásadní odklon ale není. Ona ta proklamovaná svoboda je jen na oko, stejně jako u Telltale, budiž jim země lehká. To je ale vlastnost, nemyslím si, že je to nutně špatně, pro lidi, co si to chtějí zahrt jen jendou naopak. Protože je prosttě veliká šance, že se alespoň s jednou psotavou uvidí rozuzlení záletky.

1 0
možnosti
KC

Připadá mi, že Supermassive přišli s tímto žánrem s celkem dobrým nápadem, ale každou z jejich her, kterou jsem hrál, sráží pár nepříjemností.

Chápu, nějaké zásadnější větvení by asi výrazně protahovalo a prodražovalo vývoj. Ale myslím, že i s podobným budgetem by se mnoho věcí dalo udělat lépe.

Za nejslabší část jsem vždycky považoval pasáže volného průzkumu, protože jde jen o to najít správný interaktivní prvek, ale jinak se tam nic neděje a uměle to natahuje dobu hraní. Ovládání a kamera v těchto pasážích jsou (přinejmenším v PC) verzi utrpení.

Ty lokace, kde se člověk může volně pohybovat, sice nejsou bůhvíjak velké, ale to, že někde může člověk kamerou otáčet o 360 stupňů, někde jsou úhly omezené a mění se samovolně, a s tím i směrová orientace ovládání, mi fakt nesedí. Asi bych si všechno mnohem víc vychutnal, kdybych nemusel prohledávat, ale jen sledoval příběh a v určitejch momentech dělat rozhodnutí, případně naklikal nějaký to quick time event.

Třeba v the Quarry mohli kromě movie modu přidat režim, kde by člověk dělal rozhodnutí, ale volnej průzkum by byl vynechán.

Buď mám náladu na normální hru, nebo na interaktivní film, ale ten hybrid podle mě není nejšťastnější volba. Kdyby alespoň ty free roaming pasáže obsahovali akční prvky, když už je tam zařadili.

A třeba v the Quarry mě hrozně zklamaly ty konce. Nechápu, proč v cca osmihodinovém příbehu nemohli přidat pár minut závěrečných scén.

V tomhle smeru byl lepší House of Ashes, kde alespoň na konci probíhal výslech přeživších.

Devil in Me možná časem zkusím, ale jedině ve výrazné slevě.

Základní cena u každé z jejich her mi připadá vážně přehnaná.

0 0
možnosti
Foto

H75o47n24z56a 18S88r72p

29. 11. 2022 8:26

vidíte, já bych zas chtěl, aby ty chodící pasáže byly náriočnější a obsahovaly nějaké hádanky.... každopádně jsou podle mě důležité pro vybudování vztahu s postavami. Jinak i tady je nakonci něco jako výslech....

0 0
možnosti
KC

Kdyby obsahovaloy nějaké hádanky, pak OK. Ale chození po lokaci, kde kliknutí na nějaký předmět nebo dojití do určitého místa spustí další filmovou pasáž, mi připadá celkem o ničem.

Člověk většinou může jen najít nebo minout nějaké další vodítko.

0 0
možnosti