Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Uncharted 2: Among Thieves – zaděláno na hit

Před dvěma lety se potomek pirátů Nathan Drake představil ve skvělé akční adventuře a brzy se vrátí znovu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vyhulenec

20. 4. 2009 18:01
nechapem

ze kedy to mozem kupit?

0 0
možnosti

Lada

30. 3. 2009 20:09
prumerna hra pro prumernou platformu

kvalitativne se to pomalu rovna dobre hre na iPhone.

az tady budou PS3kari onanovat nad jejich "super" konzoli pak, nect si laskave zodpovi na otazku - Proc ta grafika je zase jenom 630p ;-D

0 0
možnosti

Lada

30. 3. 2009 20:15
Re: prumerna hra pro prumernou platformu

;-D   ;-D   ;-D

0 0
možnosti

sega.maniac

27. 3. 2009 22:55
u2at

Prvni Uncharted mel vazne nadhernou grafiku (hlavne detaily textur, voda apod.) doufam ze v druhem dile z te PS3 jeste neco malo vyzdimou.:-P Dva roky pro vyvojare snad neco znamenaj.

0 0
možnosti

Andrashi

26. 3. 2009 19:00
Zamyšlení...

Citace: "Pokud (a že to Nathan rád dělává) budete unikat šplháním po budovách nebo překonáváním různých překážek, protivníci nebudou jen nečinně a zmateně přihlížet, jak Drake mizí v dáli, ale poženou se za ním." Konec citace

Hrál někdo z diskutujících psx hru Tenchu? Nebo M$DOS hru Prince of Persia 2? Pokud ano, tak ví, proč je zmiňuji. Pokud ne, tak: V obou těchto hrách staršího data vydání AI umí překonávat překážky, aby se dostala za hráčem. V PoP2 umí AI přeskakovat s rozběhem menší díry. V Tenchu je typ nepřítele "ninja", který umí neskriptovaně lozit na budovy (pro rýpaly, když je AI blízko místa, kde lze šplhat a je toho zrovna zapotřebí, tak se zapne skript "vylez na překážku")

Kam tím mířím? Ne proti Uncharted 2, to byl jen katalyzátor. Ale proti tomu, že dávno uskutečněné nápady jsou znovu a znovu představovány jako "nadstandard". Když už je tedy toto chování presentováno jako "něco neobvyklého", tak očekávám, že AI nebude přeskakovat díry nebo lozit za hráčem, pokud ten je na druhé straně blízko hrany, připravený takto příchozí postavu okamžitě napadnout/shodit (jak to vidím v dnešních hrách, na rozdíl od např. Bushido blade 2 (PSX), kde sice AI moc rozumu nepobrala, ale pokud je níže než Vy a Vy jste blízko kraje, tak za Vámi nepůjde a nepůjde).

Pokud toto ve hře bude, nemám nic proti zvýraznění faktu, že AI se umí pohybovat i jinak, než jednoduchým "toto je vektor k hráči" a složím Naughty Dogs zaslouženou poklonu a respekt. V opačném případě nerozumím, proč bych měl tleskat.

Ale jinak se celkem těším, vypadá to na zajímavou hříčku. ^_^

0 0
možnosti

Antivir

26. 3. 2009 21:16
Re: Zamyšlení...

Gratuluju a tleskám, kvůli příspěvkům tohohle typu, jsem ještě nezatratil zdejší diskuze. Příspěvky od juniora1099 taky R^R^R^

0 0
možnosti

razi

26. 3. 2009 17:11
uncharted 2

kdyz nechaj stejnou hratelnost jako v jednicce, bude to lepsi, presne jak se to pise v clanku. rozhodne jedna z nejocekavanejscih her na PS3

0 0
možnosti

xxx

26. 3. 2009 16:38
Uncharted

Fuj,bléé :-©:-©;-O(Y)Rv

0 0
možnosti

Proximus

26. 3. 2009 16:41
Re: Uncharted

tomu říkám názor úměrný věku ;-D

0 0
možnosti

Monti

26. 3. 2009 15:36
Blbost

Takových her je jinde spousta.Tenhle článek je pěkná blbost.Nevidím v tom žádný hit,spíš naopak.Hra bude obyčejná bez žádné originality s průměrnou grafiku.Co by jsme taky mohli čekat od konzole. Rv

0 0
možnosti

Rob

26. 3. 2009 15:39
Re: Blbost

Pleteš se, tahle hra na PC nevyjde.;-D

0 0
možnosti

Streeet Fighter

26. 3. 2009 9:07
Uncharted je prumer !

Nechapu co na Uncharted vsichni v CR vidi, me hra prijde uplne obycejna, prestelky sou spatne nadyzajnovany a nema to moc euforickych momentu. Nepritel v tilku vydrzi davku ze samopalu, v radoby hadankach se slozite dostanu do mist kde 300 let nikdo nebyl a cekaj tam na me pirati se samopalama, fakt demence. Pirati se taky divne hejbou a sou jich asi jenom 4-5 druhu. Nuda. Dohral sem to, pac vsichni tvrdili jak je to best, ale byl jsem tezce zklamany. Rv:-P

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita

magazín 30. 4. 2024 28

Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 25

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

novinky 29. 4. 2024 10

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky

novinky 24. 4. 2024 2

I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří

novinky 27. 4. 2024 4

Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....

Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v květnu

magazín 1. 5. 2024 7

V květnu nás čeká skvělé dobrodružství z papíru, boj samurajů s Mongoly, utkáme se s Drákulovými...

Sedm letošních komiksových filmů a seriálů, které by měly stát za to

magazín 1. 5. 2024 0

Premium Videoherní a komiksový svět jsou svým způsobem bratranci a není výjimečné, že lidé, kteří milují...

Nový herní seriál od tvůrců Life is Strange nás vrátí do devadesátek

novinky 30. 4. 2024 7

Tvůrci milované série Life is Strange se ve své příští hře Lost Records: Bloom & Rage vrátí k...

80 %

RECENZE: Endless Ocean Luminous je chytlavá podmořská meditace

recenze 30. 4. 2024 0

V Endless Ocean Luminous se stanete potápěčem, na jehož bedrech leží záchrana jednoho velmi...