Diskuze

Command and Conquer 4 v betaverzi úplně nepřesvědčil

Závěrečný díl strategické ságy se snaží být maximálně akční, což ale nemusí být všem po chuti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

wiliz

16. 2. 2010 15:46
.

Tohle už není C&C... Vlastně už od TW... Vlastně už Generals...

0 0
možnosti

IARK

16. 2. 2010 16:05
Re: .

Tak Generals byl rozhodne C&C, byla to jina hra na jinom principu, ale úspěchy měla velký, TW bylo taky C&C, pořád základní princip, ale RA3 už se odklonilo od principu, kooperativni kampaň a to těžení, a tohle? Kdyby to bylo C&C Trouble hyek tak by to mohla být dobrá hra, ale cpát to do série Tibériových válek? když maj nějakou sérii mají se držet aspoň základů. ale tohle už je mimo.

0 0
možnosti

Jindřich Nebeský

15. 2. 2010 12:46
Westwood

stvořil legendu Dune 2 a žánr RTS byl proslaven. Potom přišel první C&C s hláškou jednotky Commando "I got a present for ya". Dobrý single player i multiplayer skvělá hratelnost a ATOMOVKA! Nezahálel ani Blizzard se svým Warcraftem a Starcraftem. To jsme svého času hráli snad pořád. V SC hráč poznal co to je, svádět bitvu o každý kousek mapy. Skvělý byl i Red Alert a hlavně jeho druhý díl. Krásně namalovaná grafika a hratelnost na nejvyšší úrovni. Loni jsem si koupil RA 3 a málem jsem se rozplakal;-( Udělali z toho bohapustou akční hru s pohledem shora. Vypadá to sice krásně, ale ani mě to nebavilo. Člověk si vůbec nezahraje, ten pocit, že mi někdo vede ruku je ubíjející. Závěrem bych chtěl pogratulovat firmě EA k pohřbení další dobré herní série.Rv

0 0
možnosti

Kizrath

15. 2. 2010 13:15
Re: Westwood

Strategie u me zacaly Warcraft I, Duna 2 a pak AoE a i ten C&C jsem si zahral, v podstate je to muj nejoblibenejsi zanr - RTS. Warcraft byl legendarni, oznacovani jedne jednotky to same Duna 2. Bohuzel me minul TA, s prichodem SC prisel kral RTS, takovy balanc tri ras byl naprosto uzasny a miliony strategickych prvku treba schovani jednoho marinaka na vjezdu za scv a nad ty postavit baraky, aby souper co rushuje se zerglingama nemohl zabit SCV, proste genialnost sama. ZKousel jsem i dalsi ze serie CaC, ale hratelnost a prvky strategie se postupne vytratily. Uz aby vydali SC2, podle videji, rozhovoru a ruznych veci na ofik strankach z toho bude hit od ktereho by se EA mohlo dost priucit, ale chce tomu venovat cas a pilovat to a ne hura za rok musime udelat novou RTS.

0 0
možnosti

Kizrath

15. 2. 2010 9:53
strategie

Pojem strategie je odvozen od dvou veci - mikromanagement a makromanagement, kdy do prvni skatulky spada ovladani jednotek pod skupinami a uspesne reseni konfliktu, coz v tomto titulu je splneno tak na pul. Do druhe skatulky spada sprava budov, upkeep a tezba, coz tato "strategie" naprosto postrada a to je velka skoda. Nezapomenu nikdy na takticke manevry v tezbe soupere v SC, vysadit high templare a ustormovat cely expand, to je ten prvek strategie, jde zvitezit tahem na branu, ale take tu branu obejit a zasadit ranu do zad. Proto jedina strategie, ktera je kralem je TA a ted SC2.

0 0
možnosti

IARK

15. 2. 2010 10:52
Re: strategie

Je mnoho strategii bez staveni budov a nebo naopak bez ovladani jednotek, ale vim kam miris, proste pokud chteli menit styl hrani, meli udelat novy titul a necpat to do Tiberium univerza, stejne jako u RA, ktery taky degradovali, Rikaji, ze strategie uz se neprodavaji jako driv a kdopak za to asi muze?

0 0
možnosti

clarcc

15. 2. 2010 3:15
TO to je

herni lobby je krasne prehledne. hudba je skvela. strategie tam je, ale kdyz se v tom nezorientujes, tak o ni fakt neni mozne mluvit. tve poznamky jen svedci o tom, ze nejsi zrovna zkuseny... podle me to neni spatne, ale je to o hodne veci ochuzene...

0 0
možnosti

clarcc

15. 2. 2010 3:16
Re: TO to je

omg to mela byt reakce na prispevek uzivatele 123Crazy

0 0
možnosti

kusiks

14. 2. 2010 23:45
Tak tak ...

... uz to neni to co byvalo. Pro me jednoznacne nejlepsi strategii vsech dob je AoE II i AoE III bylo hodne kvalitni - ikdyz znacne zjednodusene, ale porad si to drzelo svou kvalitu. To se o serii CaC rict neda. Blahove doufam, ze nekdy vyjde AoE IV, ale to se stejne nejspis nestane, jelikoz kazdy dil byl o urcitem obdobi a posledni dil zasahoval az snad do konce novoveku. Takze novy dil si jen ztezi dovedu predstavit..;-(

0 0
možnosti

IARK

15. 2. 2010 7:19
Re: Tak tak ...

Bohužel s tím musím nesouhlasit, AoE3 podle mně nebylo tak výborné a zničilo profesionální scénu, ubohé turnaje 1na1 ta hra už nebyla ono, zlaté AoC, kde kámoši vyhrávali ještě donedávna jednu ligu za druhou, podle mně je to jedna z nejpromyšlenějších strategií pro MP, záleželo na každém vilovi, kam si ho kdy poslal, záleželo na každém vojákovi, v jaké jiné hře by dokázal výborný hráč s lučišníky 20 na 20 vyjít ze souboje beze strát? Podle mně výborný a když vydím co udělali s AoE 3, tak tu 4ku ani nechci. Ps. Spousta hráčů začala odcházet z pro scény 3ky zpět na 2ku a kvůli tomu zrušili oficiální ligi a podporu 2ce :-(

0 0
možnosti

bomben_auf_vatikan

14. 2. 2010 22:28
TA

Jo, kde jsou ty časy, kdy se hrály pořádný strategie, jako třeba Total Annihiation...:-/

0 0
možnosti

pečlivý čtenář

14. 2. 2010 19:17
Konzole světu vládnou

A sice pomalu, ale naprosto s děsivou pečlivostí ničí jeden žánr z PC za druhým. A bohužel to nikdo nezastaví :-(

Ono se není čemu divit, pakliže konzolista:

1) rád "ovládá" hru gamepadem, v takovém momentě už hru defacto neovládá, ale pouze mačká tlačítka ve správném prostředí.

2) nemá rád pokrok v grafice (anýbrž, by to znamenalo častou změnu konzole) a tak se furt dokolo omílá stejný engine, jen se trochu vylepšuje.

3) vyžaduje jednoduchost instalace a nastavení, logicky pak od takového tzv. hráče nelze očekávat, že se bude učit komplikovaný a komplexní herní systém, ale bude dávat přednost instantní akci. A všechny tyto prvky splňuje nový CC, vůbec bych se nedivil, kdyby byl pro Xbox nebo PS3.

0 0
možnosti

pečlivý čtenář

14. 2. 2010 19:18
Re: Konzole světu vládnou

ve správném pořadí (ne prostředí)

0 0
možnosti

123Crazy

14. 2. 2010 15:30
Co to je?

Vzdy jsem mel rad hry ze serie C&C, vzdy jsem vedel co mam ocekavat. Ale posledni hry me nejak nezaujaly, zacalo to uz s RA3, ktery byl uplny propadak...aspon pro me. A ted toto, co to sakra ma byt. Herni lobby neprehledna, hudba hrozna, ve hre samotne jsem se vubec nezorientoval, o strategii se neda vubec mluvit. Vubec nechapu jak takhle dobrou hru mohli takhle zmrvit.

0 0
možnosti

Energeticcc

14. 2. 2010 15:01
Jakmile

nastoupily tyhle 3D sraczky místo pořádných strategií, jakmile se dostal na první místo efekt, ne hratelnost, tak jsem se strategiema skončil. Už jen z tech obrázků je mi na zvracení.

0 0
možnosti

TT777

15. 2. 2010 9:50
Re: Jakmile

Jo presne tak me taky hlavne dat to vsechno do 3DRv a hned tu mame low polygon objekticky  na kterych nenajdete jediiny detail protoze pak by to GK s vetsim mnozstvim jednotek nezvladla fuj zlate casy 2D iso predrendrovanych jednotek hlavne ze je tam hromada barevnejch efektu co naprogramujeme stylem "zapni efekt 224" a jetoRv

0 0
možnosti

Spooky_cz

14. 2. 2010 12:35
Přirovnání.

Mě se dá že je to skoro klon Red Aler 3. Jednotky vypadaj jak hračky. Akčnost je ale trošku  té realita by neuškodilo. Jde jen o množství a né o strategii. Podle mě to bude úpadek.

0 0
možnosti

Lumirel.

15. 2. 2010 10:00
Re: Přirovnání.

No, tak to doopravdy klon RA3 neni. Spíš je to něco jako "comedy Warhammer"...

0 0
možnosti