- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle už není C&C... Vlastně už od TW... Vlastně už Generals...
Tak Generals byl rozhodne C&C, byla to jina hra na jinom principu, ale úspěchy měla velký, TW bylo taky C&C, pořád základní princip, ale RA3 už se odklonilo od principu, kooperativni kampaň a to těžení, a tohle? Kdyby to bylo C&C Trouble hyek tak by to mohla být dobrá hra, ale cpát to do série Tibériových válek? když maj nějakou sérii mají se držet aspoň základů. ale tohle už je mimo.
stvořil legendu Dune 2 a žánr RTS byl proslaven. Potom přišel první C&C s hláškou jednotky Commando "I got a present for ya". Dobrý single player i multiplayer skvělá hratelnost a ATOMOVKA! Nezahálel ani Blizzard se svým Warcraftem a Starcraftem. To jsme svého času hráli snad pořád. V SC hráč poznal co to je, svádět bitvu o každý kousek mapy. Skvělý byl i Red Alert a hlavně jeho druhý díl. Krásně namalovaná grafika a hratelnost na nejvyšší úrovni. Loni jsem si koupil RA 3 a málem jsem se rozplakal Udělali z toho bohapustou akční hru s pohledem shora. Vypadá to sice krásně, ale ani mě to nebavilo. Člověk si vůbec nezahraje, ten pocit, že mi někdo vede ruku je ubíjející. Závěrem bych chtěl pogratulovat firmě EA k pohřbení další dobré herní série.
Strategie u me zacaly Warcraft I, Duna 2 a pak AoE a i ten C&C jsem si zahral, v podstate je to muj nejoblibenejsi zanr - RTS. Warcraft byl legendarni, oznacovani jedne jednotky to same Duna 2. Bohuzel me minul TA, s prichodem SC prisel kral RTS, takovy balanc tri ras byl naprosto uzasny a miliony strategickych prvku treba schovani jednoho marinaka na vjezdu za scv a nad ty postavit baraky, aby souper co rushuje se zerglingama nemohl zabit SCV, proste genialnost sama. ZKousel jsem i dalsi ze serie CaC, ale hratelnost a prvky strategie se postupne vytratily. Uz aby vydali SC2, podle videji, rozhovoru a ruznych veci na ofik strankach z toho bude hit od ktereho by se EA mohlo dost priucit, ale chce tomu venovat cas a pilovat to a ne hura za rok musime udelat novou RTS.
Pojem strategie je odvozen od dvou veci - mikromanagement a makromanagement, kdy do prvni skatulky spada ovladani jednotek pod skupinami a uspesne reseni konfliktu, coz v tomto titulu je splneno tak na pul. Do druhe skatulky spada sprava budov, upkeep a tezba, coz tato "strategie" naprosto postrada a to je velka skoda. Nezapomenu nikdy na takticke manevry v tezbe soupere v SC, vysadit high templare a ustormovat cely expand, to je ten prvek strategie, jde zvitezit tahem na branu, ale take tu branu obejit a zasadit ranu do zad. Proto jedina strategie, ktera je kralem je TA a ted SC2.
Je mnoho strategii bez staveni budov a nebo naopak bez ovladani jednotek, ale vim kam miris, proste pokud chteli menit styl hrani, meli udelat novy titul a necpat to do Tiberium univerza, stejne jako u RA, ktery taky degradovali, Rikaji, ze strategie uz se neprodavaji jako driv a kdopak za to asi muze?
herni lobby je krasne prehledne. hudba je skvela. strategie tam je, ale kdyz se v tom nezorientujes, tak o ni fakt neni mozne mluvit. tve poznamky jen svedci o tom, ze nejsi zrovna zkuseny... podle me to neni spatne, ale je to o hodne veci ochuzene...
omg to mela byt reakce na prispevek uzivatele 123Crazy
... uz to neni to co byvalo. Pro me jednoznacne nejlepsi strategii vsech dob je AoE II i AoE III bylo hodne kvalitni - ikdyz znacne zjednodusene, ale porad si to drzelo svou kvalitu. To se o serii CaC rict neda. Blahove doufam, ze nekdy vyjde AoE IV, ale to se stejne nejspis nestane, jelikoz kazdy dil byl o urcitem obdobi a posledni dil zasahoval az snad do konce novoveku. Takze novy dil si jen ztezi dovedu predstavit..
Bohužel s tím musím nesouhlasit, AoE3 podle mně nebylo tak výborné a zničilo profesionální scénu, ubohé turnaje 1na1 ta hra už nebyla ono, zlaté AoC, kde kámoši vyhrávali ještě donedávna jednu ligu za druhou, podle mně je to jedna z nejpromyšlenějších strategií pro MP, záleželo na každém vilovi, kam si ho kdy poslal, záleželo na každém vojákovi, v jaké jiné hře by dokázal výborný hráč s lučišníky 20 na 20 vyjít ze souboje beze strát? Podle mně výborný a když vydím co udělali s AoE 3, tak tu 4ku ani nechci. Ps. Spousta hráčů začala odcházet z pro scény 3ky zpět na 2ku a kvůli tomu zrušili oficiální ligi a podporu 2ce
Jo, kde jsou ty časy, kdy se hrály pořádný strategie, jako třeba Total Annihiation...
A sice pomalu, ale naprosto s děsivou pečlivostí ničí jeden žánr z PC za druhým. A bohužel to nikdo nezastaví :-(
Ono se není čemu divit, pakliže konzolista:
1) rád "ovládá" hru gamepadem, v takovém momentě už hru defacto neovládá, ale pouze mačká tlačítka ve správném prostředí.
2) nemá rád pokrok v grafice (anýbrž, by to znamenalo častou změnu konzole) a tak se furt dokolo omílá stejný engine, jen se trochu vylepšuje.
3) vyžaduje jednoduchost instalace a nastavení, logicky pak od takového tzv. hráče nelze očekávat, že se bude učit komplikovaný a komplexní herní systém, ale bude dávat přednost instantní akci. A všechny tyto prvky splňuje nový CC, vůbec bych se nedivil, kdyby byl pro Xbox nebo PS3.
ve správném pořadí (ne prostředí)
Vzdy jsem mel rad hry ze serie C&C, vzdy jsem vedel co mam ocekavat. Ale posledni hry me nejak nezaujaly, zacalo to uz s RA3, ktery byl uplny propadak...aspon pro me. A ted toto, co to sakra ma byt. Herni lobby neprehledna, hudba hrozna, ve hre samotne jsem se vubec nezorientoval, o strategii se neda vubec mluvit. Vubec nechapu jak takhle dobrou hru mohli takhle zmrvit.
nastoupily tyhle 3D sraczky místo pořádných strategií, jakmile se dostal na první místo efekt, ne hratelnost, tak jsem se strategiema skončil. Už jen z tech obrázků je mi na zvracení.
Jo presne tak me taky hlavne dat to vsechno do 3D a hned tu mame low polygon objekticky na kterych nenajdete jediiny detail protoze pak by to GK s vetsim mnozstvim jednotek nezvladla fuj zlate casy 2D iso predrendrovanych jednotek hlavne ze je tam hromada barevnejch efektu co naprogramujeme stylem "zapni efekt 224" a jeto
Mě se dá že je to skoro klon Red Aler 3. Jednotky vypadaj jak hračky. Akčnost je ale trošku té realita by neuškodilo. Jde jen o množství a né o strategii. Podle mě to bude úpadek.
No, tak to doopravdy klon RA3 neni. Spíš je to něco jako "comedy Warhammer"...