Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Český Killing Room zatím zabíjí jen nudou a rutinou

Podžánr roguelike poslední dobou zažívá mohutný rozmach. Her, které jsou záměrně těžké a smrt je v nich definitivní a znamená nutnost začít znovu, se poslední dobou vyrojilo opravdu hodně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PG

P93e57t55r 72G25r63e16s71l

16. 9. 2016 9:01

Od šneka, sýru k podivné střílečce? A ještě to vypadá blbě... V prvním kroku jsem myslel, že to je na mobily, ale PC verze, toto? Takhle Madfingerům těžko budete šlapat na paty v tóm Brně :-/

3 2
možnosti
JD

Video v článku je někdy z počátků vývoje. Tady je novější:

https://www.youtube.com/watch?v=QPsdOrpgzWE

Pokud se nelíbí ani to, bohužel v těch pár lidech zatím lepší nesvedeme, chceme-li do hry dostat i nějakou hratelnost. :-)

Možnosti studií jako Madfinger Games jsou samozřejmě úplně jinde, ale každý někde začínal (jde o naši první PC hru, nepočítáme-li port tower defensovky Defend Your Life, který taky najdete na Steamu). I tak věříme, že mezi takto malými tituly jde o grafiku velmi nadstandardní - ostatně se podívejte na Steam, jak tam indie tituly v 99% případů vypadají.

2 0
možnosti
JD

Ještě bychom rádi upozornili na datum vydání, které plánujeme na 20. října.

Více informací o hře najdete na naší Steam stránce: http://store.steampowered.com/app/407560

1 0
možnosti
JD

Ahoj, děkujeme za článek. :-)

Spousty nedostatků jsme si samozřejmě vědomi, zejména co se týče generování nepřátel, které jsme se rozhodli zcela přepracovat, abychom nad ním měli větší kontrolu. I neužitečné sebratelné předměty jsme vylepšili tak, aby byly užitečnější.

Co se týče nepřátel, chceme hru mít až groteskní, proto inspiraci v nepřátelích hledáme hlavně v béčkových hororech (třeba dětská hlava podobná zombie miminu z Braindead, krvežízniví oživlí sněhuláci...).

Problém staminy a míření částečně řeší permanentní item (to jsou itemy, které hráč získá po dosažení nějakého milníku ve hře a už mu zůstane navždy, i po smrti), který odčerpávání staminy při míření zcela ruší. I tak ale budeme nejspíše odběr staminy při míření pravděpodobně redukovat. Autor má ale pravdu v tom, že hra je obtížná i kvůli svým RPG prvkům - postava je prostě zezačátku slabá a hráči si může vybrat, jestli ji bude vylepšovat směrem k větší stamině (delší sprint a míření), maximálnímu zdraví, přesnosti střelby atd, proto se Killing Room nehraje jako typická střílečka.

Co se týče opakujících se prostředí, jde zčásti o možnosti malého indie studia a zčásti o to, že první úroveň nabízí velmi malou variabilitu vedlejších místností (protože je to level velmi krátký), například pastí a puzzlů, které stereotyp střílení a stejných místností narušují. Stejně jako ho narušují další dva "světy", které přinášejí úplně jiné místnosti a grafický styl. Tyto světy se střídají po každém levelu.

Doufáme, že se hře dáte šanci v její výrazně vyladěnější review verzi přibližně za měsíc. :-)

4 0
možnosti

já se určitě těším, jen doufám že cenovku nastavíte rozumně abych mohl koupit hned a nečekat na slevu... (20Emax)

Nepředpokládám, že by KR porazilo zatím v mojich očích dokonalý Ziggurat ale kdybyste se aspoň trochu přiblížili bylo by to fajn! Hlavní na těchto hrách je stejně onen pocit ze střílení, to jestli budu v křesle celým svým tělem uhýbat projektilům a jestli se po vyčištění roomu dostaví takový ten oddech.....a k tomu myslím patří nesmlouvavá obtížnost aby se člověk mohl zlepšovat!

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 25

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita

magazín 30. 4. 2024 26

Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

novinky 29. 4. 2024 10

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky

novinky 24. 4. 2024 2

I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří

novinky 27. 4. 2024 4

Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....

Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v květnu

magazín 1. 5. 2024 3

V květnu nás čeká skvělé dobrodružství z papíru, boj samurajů s Mongoly, utkáme se s Drákulovými...

Sedm letošních komiksových filmů a seriálů, které by měly stát za to

magazín 1. 5. 2024 0

Premium Videoherní a komiksový svět jsou svým způsobem bratranci a není výjimečné, že lidé, kteří milují...

Nový herní seriál od tvůrců Life is Strange nás vrátí do devadesátek

novinky 30. 4. 2024 7

Tvůrci milované série Life is Strange se ve své příští hře Lost Records: Bloom & Rage vrátí k...

80 %

RECENZE: Endless Ocean Luminous je chytlavá podmořská meditace

recenze 30. 4. 2024 0

V Endless Ocean Luminous se stanete potápěčem, na jehož bedrech leží záchrana jednoho velmi...