Diskuze

Wrath of the Lich King pokořen

Tolik očekávaný a po milionech prodávaný datadisk Wrath of the Lich King k MMORPG World of Warcraft již byl pokořen. Elitní guildy již prošly celou hru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Awa

19. 11. 2008 12:34
4 dny?

mam dojem ze to vsechno dodelali 15. listopadu a to pokud jeste umim pocitat je od 13. listopadu kdy wotlk zacal o trosku min nez 4 dne, ne? .)

0 0
možnosti

Maria

19. 11. 2008 12:10
Otázka

Co ted ti lidi budou delat, kdyz uz maji hotovo?

0 0
možnosti

clovek

18. 11. 2008 16:33
deti

Je to tak...drviva vacsina su zial deti strasne, alebo ich rozumove schopnostu jednocho nestacia nemaju uroven (bohuzial prikladov mam tolko az boli - staci ked slebujete chat)

0 0
možnosti

Naathir

18. 11. 2008 19:27
Re:

Tj,když mi 8-letý hrant s vážnou tváří řekne že bere anetikoncepci..:-)

0 0
možnosti

Heolin

18. 11. 2008 14:45
Eh?

Snížili obtížnost pro příležitostné hráče? Žádný příležitostný hráč, jak si ho představuji já, nebude každý měsíc platit účet.

0 0
možnosti
JE

Ashley

18. 11. 2008 15:05
Re:

Proč by neplatil ? Vždyť to jsou drobné.

0 0
možnosti
PS

JeDicz

18. 11. 2008 14:22
raidy

Co to znamená pro běžného hráče? Absolutně nic. Snad jen to, že se do lehčích raidů snad dostane i víc hráčů. Problém není a nebyl, ale v tom, že by to bylo moc těžké, ale v tom, že většina hráčů. kteří se tam nedostali, měli buď smůlu na guildu, nebo nebyli schopni se svou postavou sehrát v teamu úlohu, kterou měli určenou. Ono je to dost patrné na běžných instancích, získat normální 5ti členou grupu z LFG je nadlidský výkon. 90% hráčů na které narazíte, jsou buď děti, nebo slušně řečeno idioti. Kumulace takových hráčů, byť v nižším procentu je i v průměrné guildě. Jenže do raidu potřebujete z těch zbytků použitelných hráčů sestavit alespoň celý team 25lidí, sehraný team, pravidelně hrající, s dostatkem náhradníků...takže jestli se něco snížilo na obtížnosti, tak snad doufejme nutnost mít opravdu velký team a tedy avizované snížení nutného raidového počtu na 10lidí. Protože sehnat takový 25členný team je opravdu leckde problém.

0 0
možnosti

JeDicz

18. 11. 2008 17:51
Re:

A ten problém je přímo úměrný také realmu na kterém hrajete, době ve kterou nejčastěji hrajete a frakci za kterou hrajete... a pak samozřejmě je jiný úhel pohledu, dostanete se do rozumné guildy, která má svůj A team, který chodí pravidelně, do kterého se v lepším případě máte šanci dostat po půl roce-roku hraní v teamech B a C, v tom horším případě také nikdy. Je to tak trochu podobné vrcholovému sportu, takže je určitě fajn, že na hraní fotbalu v hale, nemusíte stavět celou jedenáctku, ale stačí jen pětka a góly se dávají úplně stejně.

0 0
možnosti
C

Menik

18. 11. 2008 13:21
Faktory

 1) Spojeni dvou nejlepsich a nejslavnejsich guild Nihilum a SK-Gaming, ktere maji na spolecnem skore 80% world first killu.

2) V momentalnim progressu jsou 3 raidy, z cehoz kazdy ma normal a heroic verzi.

 Naxxramas zustal prakticky ve stejnem stavu, v jakem byl v dobe pre-TBC. Bossove, mobove i spelly dostaly pouze upgrade na vyssi lvl. Tudiz stacilo obnovit stare taktiky, takze se tomu snad ani neda rikat progress.

The Eye of Eternity a The Obsidian Sanctum jsou dungy ve kterych je pouze jeden boss, podobne jako Onyxia nebo Maghteridon, coz taky neni zrovna narocne zprogressovat.

Z toho vyplyva, ze jsou to sice cvoci, ale nebylo to zas neco tak hrozne tezkeho a i dalasi guildy  maji take full clear vsech instanci.

0 0
možnosti

Kakala

18. 11. 2008 11:23
hhh

wow smrdi!(Y)

0 0
možnosti

na_vsak_ja

18. 11. 2008 12:43
Re:

ty smrdis ;-O

0 0
možnosti

Springer

18. 11. 2008 9:21
easy mode

To se mi nejak nezda,ze by Blizzard sahl po snizeni obtiznosti, jejich hry jsou zname svoji vyvazenosti, ostatne prave vyvazenost je to,proc Blizzard odklada sve tituly az hamba.. vysledek ale vzdy stoji za to, tak preci to ani u Lich Kinga nepokazili,ne? Ze hard-core blazni dotahli expansion za 4 dny... tak u toho nemaj sedet 20 h denne.. (Y)

0 0
možnosti