- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mam dojem ze to vsechno dodelali 15. listopadu a to pokud jeste umim pocitat je od 13. listopadu kdy wotlk zacal o trosku min nez 4 dne, ne? .)
Je to tak...drviva vacsina su zial deti strasne, alebo ich rozumove schopnostu jednocho nestacia nemaju uroven (bohuzial prikladov mam tolko az boli - staci ked slebujete chat)
Tj,když mi 8-letý hrant s vážnou tváří řekne že bere anetikoncepci..
Snížili obtížnost pro příležitostné hráče? Žádný příležitostný hráč, jak si ho představuji já, nebude každý měsíc platit účet.
Co to znamená pro běžného hráče? Absolutně nic. Snad jen to, že se do lehčích raidů snad dostane i víc hráčů. Problém není a nebyl, ale v tom, že by to bylo moc těžké, ale v tom, že většina hráčů. kteří se tam nedostali, měli buď smůlu na guildu, nebo nebyli schopni se svou postavou sehrát v teamu úlohu, kterou měli určenou. Ono je to dost patrné na běžných instancích, získat normální 5ti členou grupu z LFG je nadlidský výkon. 90% hráčů na které narazíte, jsou buď děti, nebo slušně řečeno idioti. Kumulace takových hráčů, byť v nižším procentu je i v průměrné guildě. Jenže do raidu potřebujete z těch zbytků použitelných hráčů sestavit alespoň celý team 25lidí, sehraný team, pravidelně hrající, s dostatkem náhradníků...takže jestli se něco snížilo na obtížnosti, tak snad doufejme nutnost mít opravdu velký team a tedy avizované snížení nutného raidového počtu na 10lidí. Protože sehnat takový 25členný team je opravdu leckde problém.
A ten problém je přímo úměrný také realmu na kterém hrajete, době ve kterou nejčastěji hrajete a frakci za kterou hrajete... a pak samozřejmě je jiný úhel pohledu, dostanete se do rozumné guildy, která má svůj A team, který chodí pravidelně, do kterého se v lepším případě máte šanci dostat po půl roce-roku hraní v teamech B a C, v tom horším případě také nikdy. Je to tak trochu podobné vrcholovému sportu, takže je určitě fajn, že na hraní fotbalu v hale, nemusíte stavět celou jedenáctku, ale stačí jen pětka a góly se dávají úplně stejně.
1) Spojeni dvou nejlepsich a nejslavnejsich guild Nihilum a SK-Gaming, ktere maji na spolecnem skore 80% world first killu.
2) V momentalnim progressu jsou 3 raidy, z cehoz kazdy ma normal a heroic verzi.
Naxxramas zustal prakticky ve stejnem stavu, v jakem byl v dobe pre-TBC. Bossove, mobove i spelly dostaly pouze upgrade na vyssi lvl. Tudiz stacilo obnovit stare taktiky, takze se tomu snad ani neda rikat progress.
The Eye of Eternity a The Obsidian Sanctum jsou dungy ve kterych je pouze jeden boss, podobne jako Onyxia nebo Maghteridon, coz taky neni zrovna narocne zprogressovat.
Z toho vyplyva, ze jsou to sice cvoci, ale nebylo to zas neco tak hrozne tezkeho a i dalasi guildy maji take full clear vsech instanci.
To se mi nejak nezda,ze by Blizzard sahl po snizeni obtiznosti, jejich hry jsou zname svoji vyvazenosti, ostatne prave vyvazenost je to,proc Blizzard odklada sve tituly az hamba.. vysledek ale vzdy stoji za to, tak preci to ani u Lich Kinga nepokazili,ne? Ze hard-core blazni dotahli expansion za 4 dny... tak u toho nemaj sedet 20 h denne..