Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Flestr

24. 2. 2008 15:07
lol

Jak muze byt kopie horší než originál ?

0 0
možnosti

fhdfhdh

24. 2. 2008 0:10
...

Wow ze je drahy? kdyz platis kreditkou tak te to vyjde na neco pres 300 mesicne, to je moc? pokud je ti 13 tak asi jo...kdyby byl wow dead, tak by se tam kazdy den neregistrovaly tisice lidi... myslis ze az vyjde tohle, tak se polovina hracu sebere a pujde hrat tohle? proc? co si myslis ze na tomhle bude tak vyjimecneho? 1.grafika? me to co ma wow bohate staci, nebudu si kupovat kvuli nejake hre novy komp abych ji vubec rozjel...2.storyline? cele warcraft series maji nejlepsi pribeh, jaky jsem videl...3.povolani, profese, kouzla, talenty? zda se nekomu ze jich ve wowci neni dost? 4.questy, levelovani, prostředi? jde to vubec provest lip nez u wow? 5.PvP, battlegroundy, areny? tohle je nejsilnejsi stranka wow, tomu neni co vytknout... mimo to ma vyjit dalsi datadisk k wow, ktery prinese spoustu novych veci, coz jen prilaka dalsi hrace.. podle me bude wow komunita jeste par let rust... snad si nemyslite ze hrani bude zdarmo.. z ceho by platili provoz serveru?

0 0
možnosti

Peter

24. 2. 2008 8:56
Re: ...

S tym PvP si trochu prestrelil. Prave PvP vo WoW za moc nestoji.

0 0
možnosti

joe

23. 2. 2008 10:16
WoW is dead

... LOL,ignoranti co nemaju sajnu o hernom svete... yep,WoW je insitna  a draha sracka,nieco ako Sims,zabava pre retardovanych.duch Majka singletona stojaci za warhammerom by to mohol zmenit,svojho casu pred viac ako 20 rokmi predbehol vyvoj o dobrych 30 rokov,dodnes sa podobne hry nerobia.

0 0
možnosti

joe

23. 2. 2008 10:18
Re: WoW is dead

Mike Singleton created some great games in his time and The Lords of Midnight, Doomdark's Revenge, War In Middle Earth and others, were way ahead of their time. LoM had 32,000 panoramic screenviews, superior graphics for the time, and a landscaping feature. It was labelled the first "epic" computer game believe. Now remember, this was all on a ZX spectrum computer with 48K of RAM! It came with a novella (the first game ever to do so I believe) and a very useful keyboard overlay (no mouses back then!).

Eye Of The Moon come to fruition, it was to have had around 24,000 locations /more than 200 000 screenviews/, in a map featuring twelve distinct regions, each with a local sub-quest completely separate from the main objective of the game, plus well in excess of 100 player controllable characters.

0 0
možnosti

Malfik

23. 2. 2008 9:07
Heh to jo...

Hmm už to vidím jak všichni přejdou na WO ;-D;-D WoW je prostě nejlepší MMORPG a taky zůstane :)

0 0
možnosti