Německá společnost
Trinigy GmbH zabývající se vývojem middleware oznámila, že si jejich
Vision Game Engine (dříve
Vulpine Vision) licencoval tvůrčí tým
Sixteen Tons Entertainment pro svůj připravovaný strategický titul
Emergency 3. Jedná se o pokračování vcelku populárního budgetového titul
Emergency 2, v němž hráč plnil roli dispečera/koordinátora různých záchranných složek jako jsou například, hasiči, záchranka atd. Hra nabízela detailní isometrickou grafiku a dala by se zařadit do žánru realtime strategií. Tvůrci a jejich distributor
Take 2 však chtěli nový díl posunout do 3D prostoru a proto si vybrali výše zmiňovaný
Vision Game Engine, který jim vyhovuje díky své flexibilitě, zajímavé ceně, široké sadě všech potřebných nástrojů a také kvůli podpoře od tvůrců enginu - společnosti
Trinigy.
Emergency 3 není jediný titul postaveny na Vision Game Enginu. Jeho kvality již tento rok dokáží očekávané tituly Lula 3D, Psychotoxic a Gotcha, které se připravují nejenom pro PC, ale i pro Xbox. Dá se čekat, že se v brzké budoucnosti počet titulů využívajících Vision Game Enginu ještě zvýší. Společnost Trinigy se totiž v poslední době orientuje na rychle se vyvíjející oblast střední a východní Evropy. kde se nachází spousta vývojových týmů s velkým potenciálem. Právě pro tyto nadějné vývojové týmu je Vision Game Engine ideální platformou, která jim umožní rychle, relativně levně a s kompletní podporou přetvořit své koncepty ve skutečné produkty. Podrobnější informace se o Vision Game Enginu dozvíte na oficiálních stránkách společnosti Trinigy.