- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Však ten Tomb Raider zas taková bomba nebyl.
Ty naskriptovaný osobní souboje jsou naprosto trapný a mačkat tam vlevo v pravo jak o závod při každým páčení bedny či dveří je fakt blbost.
Rozklepaná kamera fakt akorát na bolehlav a nikdy nevíš jestli hraješ ty nebo už hru převzalo PC.
Ovládání se taky mění nepřirozeně v průběhu hry a nikdy nevíš jestli kotrmelec bokem vůbec půjde tam kam sis naplánoval nebo kůli programátorským volovinám spadneš někde ze skály.
Hra obsahem špatná nebyla ale do herní pecky to mělo daleko.
Mě to celkem bavilo i když uznávam, že uskakování bylo za trest. Ale hlavní problém bylo moc nábojü všude kolem. Ale to vyvážil příběh a prostředí.
Tohle přesně je blbě se současným herním průmyslem. Do hry a jejího marketingu se nalejou děsný miliony a nakonec není vydavatel spokojený ani s prodeji, za které by jiní dali život.