Hnacím motorem titulu Curiosity: What's Inside The Cube je zvědavost hráčů.

Hnacím motorem titulu Curiosity: What's Inside The Cube je zvědavost hráčů.

Experimentální titul má navždy změnit život jednoho hráče

  • 3
Herní návrhář Peter Molyneux opustil vývojářské studio Microsoftu, aby světu opět nabídl inovativní hry. Hlavnímu projektu má předcházet série experimentálních titulů, kterou 6. listopadu odstartovala hra Curiosity: What's Inside The Cube. A Molyneux slibuje, že titul jednomu hráči navždy změní život.

Hra je k dispozici pro zařízení s operačním systémem iOS a vývojáři též slibují podporu platformy Android.

Středobodem herní náplně je masivní krychle, kterou lze přibližovat a oddalovat. Při dostatečném zvětšení lze rozeznat jednotlivé kostičky, z nichž se krychle skládá. A jednotlivé dílky lze poklepáním odstraňovat.

Krychle je synchronizovaná přes internet a odstraněné dílky tak mizí všem uživatelům. Cílem je totiž mnohavrstvou krychli zcela rozebrat. A na hráče, kterému se podaří odstranit poslední dílek, prý čeká zásadní překvapení.

Titul je k dispozici zdarma, za peníze však lze obstarat nástroje na rychlejší odstraňování dílků. Železný rýč za dvacet korun nabízí desetinásobnou sílu. Diamantový rýč, který je stotisíckrát efektivnější, vyjde zhruba na 1 500 korun.

Peter Molyneux se proslavil vývojem titulů jako je Syndicate z roku 1993, Theme Park, Dungeon Keeper, Black & White či Fable.

Témata: Android, Curiosity