Když společnost Electronic Arts minulý týden zrušila studio Visceral Games a s ním i roky vyvíjenou příběhovou hru ze světa Star Wars, pocítili jsme velký záchvěv Síly.
To miliony hlasů fanoušků Hvězdných válek vykřikly hrůzou a pak náhle zmlkly. Poslední hrou z oblíbeného univerza, která obsahovala nějakou singleplayerovou kampaň, totiž byly Kinect Star Wars a ty se dají těžko počítat mezi plnohodnotné tituly. Navíc i ony jsou pět let staré.
Veškerá pozornost se tak nyní soustředí na Star Wars Battleffront 2, který oproti prvnímu dílu nabídne příběhovou složku. Doporučujeme však, abyste k tomu příliš nadějí neupínali. Ať už bude celkový zážitek z kampaně jakýkoli, jisté je, že bude velmi krátký. „Dohrát příběhovou kampaň zabere zhruba pět až sedm hodin, možná osm“, řekl producent hry David Robillard australskému serveru Press-Start.
I když u podobně rozmáchlého filmového zážitku, jakým hra slibuje být, jde v podstatě o standard, přijde nám to málo. Ano, Battlefront je samozřejmě zaměřený především na multiplayer, ale myslím, že by Electronic Arts jakožto výhradní držitelé licence takové síly mohli z celého bohatého univerza vytěžit mnohem více.