- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Více než polovina obtěžovaných se pak domnívá" - tohle mi stačí. Jistotu tedy nemají. Podle mě cílem byli, protože prostě neuměli hrát.
Nechápu. Ve wotku vypínám chat a pokud mi někdo napíše do garáže, dle nálady s ním naložím. Nezřídka se stalo, že ti, co mne začali otravovat si mne o pár chvil později dali na blacklist.
Z toho vyplývá, že ve hře kde jsou dostupné podrobné statistiky, nenadávejte do noobů někomu kdo je o třídu lepší než vy. Mimochodem, ti co byli stejní nebo mnohem lepší než já, ti nikdy nenadávali. To o něčem vypovídá.
Abychom to uvedli na pravou míru.
Urážky nejsou závažné. Jestli vás někdo v chatu pošle do p*dele a považujete to za závažné obtěžování, nemáte to v hlavě v pořádku.
To samé výhrůžky násilím.
Výhrůžky násilím a stalkování, jakožto i stalkování samotné je velmi závažné.
Závažné je trollení. Ničí to zážitek ze hry a člověk s tím v ten moment může málo co udělat. Ten zbytek (s výjimkou stalkingu) se dá zvesela ignorovat, většinou dokonce stačí zmáčknout tlačítko a hra to bude dělat za vás.
Je to o kontextu. Tady se bavíme o hraní her a tam bych situaci, kdy toxická komunita lidi přesvědčí, aby se na hraní radši vybodli, jenom aby měli klid, tak už bych to jako závažné označil. Jednoho trotla ignorovat můžete, ale někde se lidi chovají fakt děsně a když už po několikáte čtete, jak vám všem někdo přeje chcípnout na rakovinu jenom protože druhý tým byl lepší, tak už to přestává být sranda.
Zdar, já úplně nesouhlasím. Hraju Dotu 2 již od roku 2011. Hraji z 80% bez party tj. s random spoluhráči. Pokud někdo trollí - mute, pokud nadává (konstruktivní kritika a rady mi nevadí) mute + report.... Není potřeba na takové lidi reagovat. Je tam dokonce možnost zaškrtnout že s daným hráčem již nechcete nikdy hrát... Jinak komunita se za poslední 2 roky zlepšila. (zkuste Mobile Legends na mobilu tam je to lahůdka) Důležité je nezapomínat že je to jen hra ... a nějaký jouda z netu mi rozhodně nezkazí náladu... když si chci večer dát jednu hru před spaním... stačí jít příkladem psát všem GL&HF, díky za hru a jiné podobné sportovní zdvořilosti .. když někdo někoho trolí tak mu napsat za toxic se dá nahlásit ale za to že to někomu nejde (je noob) ... to je ubohé... ne každý je profík... tak na to myslete.... příjemné pařbě zdar. Ove
Podle studie britských vědců má zásadní vliv na IQ délka příjmení, kdy ideální počet leží mezi šesti a deseti znaky. Zajímavé je, že se na intelektu nižší počet znaků v příjmení projevuje výrazně negativněji, než počet znaků vyšší. Přední britský speleolingvista a jeden z autorů této revoluční teorie, Jim Li, to vysvětluje neustálým tréninkem mozku při pokusech vyslovit či napsat vlastní jméno, který mentální hendikep mírně vyrovnává.
te divný.. to mě teda v ufo 1 nikdo neobtěžuje. akorát etherealové a sectoidi ovládáním mysli
Podle mě hloupost a hraní si na ublíženého. Ono to totiž skvěle funguje. Alespoň v LoL. Stačí napsat report na hráče přímo na podporu, popsat tam, jak strašlivě mi zkazil zážitek ze hry, brečet tam a stoprocentně mu zařídíte ban.
Jak může někdo urážet pro rasu, náboženství nebo orientaci přes internet, když nemá tušení, jaká vlastně je? Jo, že se kope třeba do Španělů nebo Turků, kteří na aglicky mluvícím serveru spustí spam v té jejich hatmatilce a ještě se urazí, když jim někdo něco řekne, tak to je spíš o nich. Kdo někdy potkal Mexičany online, tak ví...
No leckde to nefunguje. A ve spoustě her je vlaječka u jména například, a přezdívka sama stačí. Myslíte, že je těžké nadávat hráči s nickem JacekPL a pdobně do slovanských podčlověků a podobně? S tím jsem se setkal několikrát. Mě nadávali do špinavých židů a to bych mohl pokračovat.