- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jednička byla super a hodně bavila a na dvojku se moc těším. Patřím mezi ty lidi, kteří tento žánr milují a např. BGI, BGII, ID a Planescpae jsem si po mnoha letech znovu zahrál na mobilu :). Jsem moc rád, že se nezapomíná na vydávání her tohoto žánru.
Tak snad to nedopadne jako jednička, kde na Kickstarteru naslibovali takové blbosti, že hra byla nakonec jenom slepenec populárních témat. Pevnost k budování, aby se neřeklo, nekonečný dungeon, který s příběhem vlastně ani nesouvisí a stovky postávajících postav s divnými jmény a texty a další příběh do tuctu o záchraně světa neznámým hrdinou.
S Tyranny to moc nevytrhli. Na jedno dohrání krátké, dnes tak populární volby větvení příběhu nezvládnuté a tak plodící díry v příběhu a nekonzistentnosti a obecně to vypadalo, že vlastni ani pořádní neví, co s tou hrou chtějí udělat. Jako kdyby si u nich někdo zaplatil hru na zakázku.
Jinak tvrdit, že moderní trendy je nechávají chladnými, bych netvrdil. Ten pokus o větvení příběhu podle rozhodnutí hráče místo lineárního a dobře napsaného příběhu je přesně ten moderní trend, stejně jako vecpaný crafting systém a správa základny.
S některými body souhlasím, například ty jména backerů na náhrobcích, ale jinak jsem si PoE náramně užil. A ten nekonečný dungeon zas tak nekonečný nebyl a ve dvojce na něj navazuje příběh co vím