Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

BabKiN

29. 6. 2008 22:51
ehm... xD

tak fajn... už budou lákat jen na grafiku místo na kvalitu příběhu či hratelnosti nejen v SP žánru, ale už i v MMO... to je smutný...X

0 0
možnosti

Ploker

28. 6. 2008 10:54
eh

Podle me by melo byt MMO nenarocne, zamerene na vsechny uzivatelske skupiny, bez rozdilu na hardware (no dobre, vynechame z toho slavne 486), a ne udelat ji nej detaily.

CryEngine (jak 1, tak 2) mam oblibeny, ale pro MMO se podle me vubec nehodi.

A prosim at sem nikdo nereaguje ve stylu "huxley bude mit taky naroky, ty kkt", Unreal 3 engine je mnohem mene narocny, ja jej rozjel v poho na mem 4 roky starem PC (od vanoc mam new) ;-) + huxley je MMOFPS, a neni to fantasy.

0 0
možnosti

delosombres

28. 6. 2008 3:34
hm

No nevim, Crysis engine a fantasy MMORPG... Já mám teda radši nerealistickou WoW-like grafiku u fantasy a CryENGINE je realistický až moc.

0 0
možnosti

dex

28. 6. 2008 10:06
Re: hm

což vo to ,stačí dobře udělat textury a budou jako ve WOWku jen lepší modely ,ale chci vidět frajera co něco tak strašně náročnýho rozjede :D ...já měl problémy rozjet crysis na nejnižší detaily a všichni víme jak velké mapy crysis má ,v MMORPG by museli být aspoň 10x větší ...takže tu hru si zahraju asitak za 30 let ;-D

0 0
možnosti