Jak si v The Sims Online poradíte s urážkami, nadávkami a "znečišťováním" hry?
"Jako hráč můžete kohokoliv vyhodit ze svého domu, zakázat mu vstup na věky, ignorovat ho nebo ho označit jako nepřátele a tím snížit jejich společenskou popularitu. Tím varujete ostatní hráče. Poslední možnost je veřejná stížnost. Naši hráči se chovají velmi slušně, srovnáte-li je s ostatními online komunitami a jsou schopni se navzájem ohlídat. Bylo by zajímavé pozorovat, zda se náš systém ujme i v jiných hrách."
Jak se liší The Sims Online od klasického chatroomu? Hráči tvrdí, že nejde o nic jiného, než o grafický chat...
"Udržujeme perzistentní svět, funkční ekonomický model, cíle, kterých mohou hráči dosahovat, kreativní postupy, společenskou strukturalizaci, malé hry, různé druhy zkušenosti a cennější komunikační prožitek."

Reklamy napovídají, že si můžete postavit, co se vám jen zachce. Třeba divadlo a nechat si platit za vlastní vystoupení. Nakolik se hráč může takových představení skutečně zúčastnit?
"Objektová orientace TSO je zřejmě nejsilnější stránkou hry, tudíž v dalších expanzích můžeme jednoduše hru upravovat podle přání hráčů, které budeme neustále poslouchat. Původní The Sims se prodávala se 150 objekty. TSO jich bude zahrnovat 1000, včetně téměř všech předmětů z minulých datadisků. Tuto základnu pak budeme rozšiřovat."
-Sergio Salvadore, Electronic Arts