- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neim kde jste to vzali, ale tohle jsou obrázky renderované v Poser nebo DazStudio, takže jste se asi trošku napálili. Jinak já s těmihle objekty také pracuju, takže ty obrázky jsou fakt podvod. koukněte na Renderosity a tam to pochopíte. Jinak na druhou stranu si myslím, že konec grafáren je taky kravina. nikdo nemá prachy na nějakej ray.
Samozrejme, ze takova grafika ve hrach bude, ale pockame si. Neni duvod pochybovat.
ty vobrázky zas tak překrásný nejsou (ale sou hezký), třeba ty ruce, pche nic moc
a kdyby ty vojáci bebyli tak pěkně zavoblený tak by mohli bejt už neska ve hrách
btw. takhle vypadaly už první videjka z Killzone 2
Nechápu proč by takhle hry nemohly v blízké době vypadat. Stačí se podívat jaký pokrok udělala grafika za poslední roky. Jako názorný příklad může posloužit Unreal engin. Ten vychází ve své nové verzi zhruba každé 4 roky a rozdíl mezi zpracováním lidských postav jednotlivých verzí mi přijde skoro větší, než rozdíl mezi charaktery na obrázcích u tohoto článku a Marcus Fenixem z GoW. Nebál bych se tvrdit, že za 5 let budou nejkvalitnější AAA herní tituly disponovat podobnou grafikou.
Tohle je nemala utopie. Jedna vec je takovou grafiku zobrazit a druha, interaktivne s ni pracovat - fyzika, dynamika, morphing, animace, deformace atd... A na to je potreba sakra velky a vetsi vykon nez jen u zobrazeni. Vzhledem k tomu, ze ta grafika, co je na screenech, bude v realnem case mozna tak za 10 let (osobne bych jeste pridal), tak prakticky to ve hre uvidime za MNOHEM dele. Za takovou dobu uz ale mozna bude HW na pokrocilou voxelovou technologii.
grafika negrafika, hlavni je, jak se budou postavy chovat a cely herni "svet" vypadat. na obrazcich je vse vzdy nadherne, ale znate to, jakmile se to zacne na pc hybat je to des. myslim tim AI, grafika de uzasne dopredu, ale priznejme si vsichni, AI je neco strasneho.