Diablo

Diablo

Diablo měl být původně titul na tahy a bez síťové hry

  • 6
První díl hry Diablo měl původně značně odlišnou podobu. Titul vyšel jako akční hra na hrdiny, hraná v reálném čase. Jeho úvodní návrh však počítal s odlišným pojetím.

Odhalil to spoluzakladatel studia Condor David Brevik. Půl roku před vydáním Diabla však studio odkoupila společnost Blizzard, která jej též přejmenovala na Blizzard North.

"Diablo původně byla hra pro jednoho hráče, která se hrála na kola a v operačním systému DOS. Proměnila se však do akční hry na hrdiny, hrané v reálném čase," řekl Brevik pro server PCGamesN. Titul stejně tak po většinu vývoje neobsahoval on-line rozhraní Battle.net ani síťovou hru.

"Battle.net jsme vytvořili půl roku před koncem vývoje," prohlásil Brevik. To vývojáře prý přimělo zpracovat i síťovou hru.

David Brevik byl do roku 2003 ředitelem společnosti Blizzard North. Poté spoluzaložil firmu Flagship Studios, která vyvíjela projekt Hellgate: London. Titul se měl nést v podobném duchu jako Diablo, ale nabízel skutečně 3D prostředí a hru z pohledu první osoby. Hra však vyšla předčasně v nestabilní podobě a výraznější obliby se nikdy nedočkala.


Témata: Blizzard, Diablo