- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Jak tohle souvisí s tím, že Valve nechce do Alyx dodat podporu VR?"
Na fakt, že jste. Mám někdy pocit, že zde komunikuji s retardem. Ale to by možná byla smysluplnější konverzace. Aspoň se snažte normálně a přesněji vyjadřovat. Jak jsem již řekl třeba "Za druhé tam asi máte překlep a myslíte, že Valve nechce přidat podporu M+K" na což jste sice nereagoval, naštěstí mám IQ dostatečné abych pochopil, že máte jen problém s vyjadřováním. Ujišťuji Vás, že celou dobu tu tvrdím to samé.
Tedy že nejde udělat plnohodnotná hra s podporou VR. Kříženec udělat jde (jako třeba SkyrimVR", ale nevyužije potenciál VR platformy. A Valve chce ten potenciál využít a to bohužel nelze bez úplného obětování podpory klasického ovládání. Chápal bych, že to nechápate, ovšem Vy se proti tomuto faktu stavíte i přesto, že jste nepokrytě přiznal nulovou zkušenost s VR. Jste tedy ten chytrák, co všechno nejlépe ví, všude byl a všechno zná, ovšem za hranicemi jeho vlastní země byl vlastně maximálně v dokumentu na ČT24. Ovšem vyjádřit svůj světoborný názor prostě musí i když je prostě úplně mimo mísu.
"Ono by to fungovalo, akorát 80% hry by byla cutsscena, protože většina akcí co ten hráč ve VR udělal prostě na klávesnici nejde."
Celou dobu (i v jiných článcích) tvrdím, že HL: Alyx musí být jen VR a že klasické ovládání nejde. Je hezké, že po tom, co Vás vlastně přesvědčíme o tom, že to je pravda, to vlastně obrátíte proti mě a vlastně se snažíte vyvolat pocit, že nakonec ostatní musí souhlasit s Vámi :D. Snažíte se hezky manipulovat, ale moc Vám to prostě nejde. Ovšem sociopat si tohle nikdy moc nepřipouští, to je pravda :).
""Vypadá to sice skvěle, na druhou stranu nás zatím nic nepřesvědčilo, že by Alyx po troše úprav nemohla fungovat i na klasických „palačinkách“""
Honzo sorry jako, ale viděl si to video? Célé video je ukázkou toho že by to nemohlo fungovat na palačinkách. To je asi tak jako tvrdit že mě nic neřpesvědčilo že half life 2 se nedá hrát na šipkách bez myši jako starý Doom.
Ono by to fungovalo, akorát 80% hry by byla cutscensla, protože většina akcí co ten hráč ve VR udělal prostě na klávesnici nejde. A už vůbec nebudu říkat, že bez VR by to byla nudná hra. Videa z. VR ale očividně nejlni velká část lidí pochopit, protože z toho mnohdy člověk nechápe ten zážitek co VR zprostředkuje
Autor článku asi nikdy nehrál žádnou čistě VR hru. Na „palačinkách“ by to fungovat nemohlo. Respektive by těch úprav nemohlo být trochu, ale muselo bych jich být šíleně moc. Jasně, z 2D videa to jako takový rozdíl oproti jiným 2D střílečkám nepřijde, ale nejde to srovnávat s jinými hrami, které mají palačinkovou verzi a VR verzi (nebo alespoň VR podporu). Ta hra je od začátku vyvíjená a založená na prostorovém pohybu ovladačů ve VR prostředí. S trochou nadsázky by se to dalo přirovnat k tomu chtít převést Beat Saber na palačinky. Veškeré herní mechaniky by se museli osekat z "vyjmi a zahoď prázdný zásobník, vezmi nový, vlož ho do zbraně, natáhni závěr, zamiř přes hledí a stiskni spoušť" na "stiskni R a MB1"... Je to jako hrát VR tenis a „palačinkový“ tenis. Je to stejný sport, ale hratelnost je diametrálně odlišná a nelze mít obě verze v jedné hře.
Ten plynulý pohyb rozhodl, jdu do toho. Prostě budu dělat pauzy.
Mimochodem, pohyb ve VR mi nezpůsobuje nevolnost, ale pomalu zesilující se stav kocoviny (až na tu nauseu). Když jsem to popisoval přítelkyni, tak mi řekla, že přesně takhle se cítí při menstruaci.
První krok na cestě k feminismu je vžít se do toho, jaké to je být ženou
Mně naopak ukázky přesvědčily o tom, že by to bez VR nefungovalo.
Mmch super ukázku má i IGN, 9 minut. Včera jsem ze všech čtyř videí uch.ával nadšením. Výborný!
Hlavně prostě z toho číší Half-Life. Kecy, že staré Valve je pryč a že HL už tam nikdo neumí prostě pravda není a soundtrack to jen potvrzuje.
Jinak pecka, škoda že ty videa sotva zprostředkují ten skutečný zážitek. Navíc ve videích je víc do očí bijící například problém s tím, že kulky nezanechávají moc stopy, případně se pořád nemůžu nějak smířit s granátem a jeho výbuchem.
Nemyslím si, že tento tento Half-Life bude lámat nějaké rekordy. Budou rádi, když se jim zaplatí vývoj. Problém je v tom, že spoustu hráčů nevlastní VR set a nemyslím si, že by ze dramaticky zvýšil zájem o VR hry.
A nebyl sníh, bude málo vody. Nemáš tam něco neohraného? ;-)
Nevím, proč vydávali další díl, odehrávající se "mezi epizodami", namísto dalšího pokračování. To moc lidí nepřitáhne.
Mě třeba zajímá, jak probíhala ta invaze, jak Combine udělali to, co udělali a tak. Jasně, víme to z vyprávění ale chci to vidět na vlastní oči. Doslova. :D
Proč se hráč celou dobu tak nepřirozeně houpe?
Jinak gameplay mi připomíná takový ty starý "kolejnicový" střílečky
- Bohužel videa z VR budou vždy hodně, hodně nevypovídající a neukazující ten pravý zážitek, no co už.
- Druhá věc by mě zajímalo (tak snad až budou recenze) do jaké míry tyto akční hry mají vliv na závratě, lekání, cukání člověka apod. právě proto že jde o VR. Tedy pocit, že jste ve hře, ve kterých se meze nekladou.