Fungování technologie Surround Gaming v Codename: Panzers

Fungování technologie Surround Gaming v Codename: Panzers
Technologie Surround Gaming byla jedním z taháků, kterým se společnost Matrox snažila v roce 2002 přesvědčit běžné hráče ke koupi jejich grafické karty Parhelia. Jak všichni víme, nakonec se tato karta mezi hráči neprosadila. Zejména kvůli slabému výkonu oproti konkurentům od Nvidie i ATI. Zájem však tato karta vzbudila mezi lidmi, jež se zabývají tvorbou grafiky, nebo pracují s videem, hlavně kvůli velmi kvalitním obrazu, který dokáže Parhelia vyprodukovat. Vraťme se však k technologii surround gaming, která je na první pohled opravdu zajímavá i lákavá. V připravované válečné 3D RTS Codename: Panzers však může být použití surround gaming i užitečné. Tvůrci hry, členové maďarského týmu Stormregion, totiž tuto funkci do hry implementovali způsobem, který se jen tak nevidí. Na jednom monitoru je zobrazena přehledná 2D mapa informující hráče o celkové situaci na bojišti, na druhém monitoru pak běží hra samotná a na třetím je pak zobrazen vybraný zvětšený výsek bojiště. Hráči tak mají detailní přehled o tom co se na bojišti děje a nemusí se zdržovat manuálním přepínám mezi jednotlivými pohledy na hru.

Codename: Panzers Codename: Panzers Codename: Panzers