Diskuze
Euclideon předvádí ostrov z 21 trilionů polygonů
Děkujeme za pochopení.
Jeffy
Interview
Interview s člověkem co to prezentoval: http://www.kotaku.com.au/2011/08/infinite-detail-and-euclideon-the-elephants-in-the-room/ - tak podle interview je jasné, že má hluboké znalosti v počítačové grafice, taky vysvětlil princip fungování enginu a proč zatím není animace - jsem na to rozhodně zvědavý a uvidíme za pár měsíců no.
Cubky
Re: Interview
Hluboke znalosti? Kde? Prosimte jedine, o cem tam ohledne grafiky mluvil, byl ten search algoritmus, coz bude akorat nejaka rychla verze raycastingu, a to, ze polygonove modely se tezko presouvaji z platformy na platformu. Kde jsou ty hluboke znalosti pociacove grafiky?
Pro informaci raycasting a raytracing (mozna ne primo technologie, kterou pouziva, coz podle me stale budou voxel octrees a ne point cloud data) se bere v kurzu ZAKLADY pocitacove grafiky v druhem rocniku bakalarskeho studie na me skole. Hluboke znalosti indeed.
Kazdopadne v interview nezodpovedel nejdulezitejsi vec, kterou vsichni kritizovali - jak uchovavaji informace o tolika jedinecnych objektech?
DBBS
Fake, tak jednoduche to nebude
Rád bych přidal komentář z odkazem na tvůrce hry Minecraft s přezdívkou Notch, který ve svém posledním příspěvku objasňuje více k této technologii.Pokud máte zájem a schopnosti číst EN, doporučuji článek - poslední dva příspěvky : http://notch.tumblr.com/
mechwarrior
Re: Fake, tak jednoduche to nebude
v prvom rade by si mal mať schopnosti čítať v CZ ... ty fake
Montella
hm
A muj příspěvek poslední se ani nezobrazil, prázdná druhá stránka.
Montella
+ / -
Ano, WEB a levný vývoj. A lepší než JSA je v dnešní době asi vše (krom věcí co vyžadují vyloženě llwl), vzhledem k tomu, že by se vývoj několikanásobně prodražil a prodloužil.
Sám víš že princip řešení problémů v javě je:
import, import, import, problem.solve() což je hlavním důvodem jejího použití a platform-free? Je jasné že když něčemu poskytneš knihovny, tak všechno bude multiplatformní... Však je to prostě WINE :D Strašně se tim sun pyšnil, přitom multiplatformní to není, taky potřebuješ JVMko pro platformu jakou máš že jo.. Ale tak zpět k tématu a tim je snad použitelnost voxel enginu
Cubky
Re: + / -
Presne tak, levny vyvoj. Ne kazdy ma trpelivost a finance se patlat s jazyky nizke urovne. :)
A co se multiplatformy tyce, ja bych tim Javu taky nenazval, ale dulezite podle me je, ze to ve vysledku na vice platformach funguje, coz se rozhodne o Microsoftim .NETu (bez pouziti 3rd party softwaru, coz taky neni zrovna nejlepsi reseni) rici neda. :)
A k pouzitelnosti voxel enginu, je to imho spravny smer vyvoje, ale rozhodne to (v takove mire detailu, v jakem je to prezentovane na videu) jeste hodne dlouho neuvidime. :)
ScorpioDB
:)
Je to sice moc krásný video a povídání, ale nějak jsem nepostřehl, jak to vlastně funguje.. To, že mi tisíce polygonů nahradí tisíce "atomů" snad nezmění nápor na počítač, ne?
Jeffy
super
když zazoomoval na tu hlínů tak jsou úplně vykulil oči a jediné co se ze mě vydralo bylo : WWOAAAAAAH! double rainbow! (), úžasné, snad se to dostane to normálního použití - protože mě současné polygony dost štvou, i ty nejlepší textury stojí zaprd a jediné co opravdu vylepšuje grafiku jsou pro mě efekty (stíny, DX11, AO apod)
Cubky
...
K tematu doporucuji precist nekolik negativ, ktere ve videu (logicky) nezminuji. :)
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita
Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk
Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...
Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky
I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří
Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....
Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v květnu
V květnu nás čeká skvělé dobrodružství z papíru, boj samurajů s Mongoly, utkáme se s Drákulovými...
Sedm letošních komiksových filmů a seriálů, které by měly stát za to
Premium Videoherní a komiksový svět jsou svým způsobem bratranci a není výjimečné, že lidé, kteří milují...
Nový herní seriál od tvůrců Life is Strange nás vrátí do devadesátek
Tvůrci milované série Life is Strange se ve své příští hře Lost Records: Bloom & Rage vrátí k...
Inspektor/ka Oddělení dohledu nad zpracováním biologických materiálů
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha