Každopádně v mých očích vypadá tato hra jako hodně solidní kandidát na nejlepší hru roku 2007, a to že vyhraje kategorii strategií není potřeba zdůrazňovat.
Pokud náhodu starší díly nemáte, doporučuji zakoupit celou kompilaci, kterou EA před několika měsíci vydala a obsahuje všechny dosud vydané tituly z této série. Na zmiňované prezentaci byla představena verze, která v podstatně ukazovala co vše odvede nový engine, jak jsou propracované jednotlivé jednotky a tak dále. Autoři se snaží dát velký důraz na možnost postupovat několika odlišnými způsoby strategie. Prostor pro své strategické uvažování dostanou jak kovaní stratégové, tak i hráči, kteří preferují velkou útočnou sílu. Umělá inteligence se dokáže přizpůsobit každému stylu hraní. Jestli tento jejich krok hráči ocení se dozvíme až v recenzích v roce 2007, ale žádná hra této série nebyla propadák a i Tiberium Wars vypadá na solidní pokračování. Svou roli na tomto dojmu hraje také vcelku velké využití fyziky, která sice nehraje žádnou zásadní roli, ale odletující zdivo budov, rozpadající se domy, vlnění vody po průletu letadel a mnoho dalších prvků jistě potěší. Asi nikoho nepřekvapí, že veškeré jednotky jsou vyobrazeny do detailu a jejich textury a animace jsou perfektní i v maximálním přiblížení. Lepší představu si udělejte z okolních obrázků, které jsou přímo ze hry. Na jednom z nich je k vidění pouštní krajina ve žluté zóně, kde se v reálu prohání písek po liduprázdných ulicích, v dálce vlají ve větru lana od stožárů elektrického vedení a do toho se řítí městem obrněné kolosy, válcující vše co jim stojí v cestě. Za sebou nechávají jen pustinu posetou stopami. Předváděčka samozřejmě měla své mouchy, ale od první verze hry nejde perfektnost očekávat. Každopádně v mých očích vypadá tato hra jako hodně solidní kandidát na nejlepší hru roku 2007, a to že vyhraje kategorii strategií není potřeba zdůrazňovat (to vše za předpokladu, že nebude datum vydání nějak drasticky odloženo).- pátek 12. května 2006
- 248