Disintegration

Disintegration | foto: V1 Interactive

Pět měsíců od vydání vypne Disintegration servery. Nedokázala oslovit hráče

  • 5
Ambiciózní střílečka Disintegration zcela propadla. Multiplayerová část hry má tak málo hráčů, že se nevyplatí nadále provozovat servery, které proto budou vypnuty. Ze hry zůstane jen nevýrazná příběhová kampaň.

Na papíře vypadala Disintegration zajímavě. Mělo totiž jít o akční strategii, kde svým jednotkám velíte se zbraní v ruce přímo z bitevního pole. Za jejím návrhem stál Marcus Lehto, jeden z designérů legendární série Halo, a na vizuální stránce hry to bylo vidět.

Bohužel pro autory, originální kombinace RTS a FPS nedokázala oslovit dostatek zákazníků a hra jednoznačně propadla. Od recenzentů i hráčů si vysloužila napříč platformami jen průměrná hodnocení a i ti, co si ji pořídili, ji rychle opustili. Lobby hry zaměřené primárně na multiplayer tak už krátce po vydání zely prázdnotou, což se autorům přes veškerou snahu nepodařilo zvrátit.

Disintegration

Než aby se zajímavým konceptem nějak dále pracovali a zkusili ho optimalizovat například pro free 2 play distribuci, rozhodli se neprodlužovat agónii a servery Disintegration úplně vypnout. K tomu dojde 17. listopadu, tedy ani ne půl roku od oficiálního data vydání. Příběhová kampaň pro jednoho hráče zůstane funkční i nadále, sama o sobě je ale poměrně nezajímavá.

„Věříme, že herní průmysl potřebuje neustálou inovaci a budeme pokračovat v riskování, následování kreativních vizí a podpoře nových nápadů,“ píše se v prohlášení studia V1, které se tak evidentně ještě nechystá ukončit svoji činnost.


Témata: bitevní pole