Diskuze
Diablo III - denní doba a počasí podle lokací
Děkujeme za pochopení.
Host
D2
V D2 prvni akt, tam se krasne stridal den s noci + dest do toho, nikdo o tom primo nemluvil, protoze to vsem prislo prirozene. Zde se to nebude stridat, nevime, jestli lokace bude vzdy stejna, ale i na tohle si clovek zvykne. Ted se o tom vi, ale az to vyjde, tak to nikoho nenapadne.
Host
škoda
Podle mě by to nebylo špatné a hru by to oživilo. Projít si tu samou lokaci několikrát za různé denní doby a počasí by bylo OK. A temná místa by mohla zůstat temná tak jako tak - jen přes den by se tam třeba válela tajemná mlha a v noci by byla prostě tma. Podle mě tímhle zbytečně vyloučili zajímavý prvek, ale furt věřím, že Blizzard ví, co dělá...
Host
Búrka
Naopak tá púštna búrka môže byť zaujímavá. Nevidíte nič, zrazu jedna rana a ste mŕtvy.
Host
Ale co..
..stejně to bude vypadat jako diskotéka s těma barevnejma efektama, který to má.
Host
d3
je to škoda, takhle bude mít každý prostředí pevně stanovenou atmosféru, která se bude pořád opakovat místo toho aby se měnila a člověk nemohl nikdy vědět jaké to bude tentokrát. Změna denní doby byla fajn, i v prvním aktu Diabla 2 když se setmělo a do toho déšť společně s hudbou dotvářel atmosféru, bylo to hned jiné než tam jít ve dne. Zase další chyba, ale zas je fakt, že se to mezi těmi zásadnějšími problémy lehce ztratí.
Host
Diablo 1
V jedničce žádné střídání nebylo a jak to bylo hratelné!!!!!!!! Takže toho bych se nebál, co tam máte dále?
Host
A
Neviem ci si dobre spominal, ale nebolo to striedanie noci/dni aj v Diable 2 ? Lebo viem, ze som hraval napriklad Lut Golein(alebo tak nejako je to pustne mesto) aj v noci(mensia viditelnost - ten kruzok okolo postavy) aj cez den(vacsia viditelnost).
Podla mna to bolo ok, aj keby to striedanie malo byt sposobene tak, ze opustite lokaciu a vratite sa je ine, takto mi to bude chybat... stale rovnaka burka, stale rovnake slnko, stale noc a pod...
Host
dobre
Dobre, jen aby nějaký enviroment nelezl podlouhe době nanervy treba ta vychřice.
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín
Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk
Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...
Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita
Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky
I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...
Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v květnu
V květnu nás čeká skvělé dobrodružství z papíru, boj samurajů s Mongoly, utkáme se s Drákulovými...
Sedm letošních komiksových filmů a seriálů, které by měly stát za to
Premium Videoherní a komiksový svět jsou svým způsobem bratranci a není výjimečné, že lidé, kteří milují...
Nový herní seriál od tvůrců Life is Strange nás vrátí do devadesátek
Tvůrci milované série Life is Strange se ve své příští hře Lost Records: Bloom & Rage vrátí k...