Deset hodin cutscén ve Final Fantasy XIII

  • 2
Stvořitel série Metal Gear, japonský elitní vývojář Hideo Kojima, byl u jednotlivých dílů často zasypáván kritikou ohledně délky cutscén, které dotvářely příběhy Solida Snakea. Proti Final Fantasy XIII je to ovšem nic. Tam je celkem deset hodin příběhových cutscén.

Final Fantasy XIIIStvořitel série Metal Gear, japonský elitní vývojář Hideo Kojima, byl u jednotlivých dílů hry často zasypáván kritikou ohledně délky cutscén, které dotvářely příběhy Solida Snakea.

Tak teď si může v klidu oddechnout, oproti tomu, jak se k této problematice postavil japonský vývojářský gigant Square Enix, je Kojima troškař. Firma totiž oznámila, že v jejím nejnovějším RPG Final Fantasy XIII je celkem deset hodin z celkového herního času věnováno právě cutscénám.

A to jak CGI, kterými je Square Enix proslavený, tak i enginovým. Firma upozornila, že tyto příběh vyprávějící scény jsou obsaženy ve stejném rozsahu jak ve verzi pro PS3, tak pro Xbox 360. Hra celkem nabízí asi 50- 60 hodin herního času.

Zdroj: punchjump


Témata: Playstation 3, Xbox