- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už aby to bylo, těším se jak malej.
Těším se, s ray tracingem by mohl být remaster perfektní. Potíž vidím ve Frostbite, který prostě na SP nebyl navržen a moc nevěřím, že by jeho vývoj mířil touto cestou, vzhledem k tomu, co předvádí EA.
Jedna poznámka k větě "Nepřátele všech tvarů a druhů totiž kromě obligátní trefy do hlavy můžete zastavit i tím, že jim oddělíte končetiny od těla. "
Značná část nepřátel byla fakticky zranitelná jen při ustřelení končetin. Dokonce tam byl i vysvětlen důvod a někteří nepřátelé hlavu ani neměli.
Ono na vyšší obtížnosti to jinak ani nešlo. Spíš než o zabíjení šlo o to, aby té potvoře utekl a nebo ji obešel. S plně namaxovanou řezačkou už to byla celkem pohoda. Jo tady už to padalo na pár ran, ale tak do půlky hry... Nedostatek všeho, účinek zbraní trystní, ale zážitek k nezaplacení..
Hlavně vydržet začátek, kdy je to spíš o nervy a láká to ke snížení obtížnosti.