Diskuze

Další generace her prý bez médií

Příští generace her bude bez jakýkoliv nosičů dt. Žádná DVD, Blu-ray, vše distribuováno pouze digitálně. Tvrdí to i šéf Atari, Phil Harrison.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gabor

7. 12. 2008 12:44
???

sem zvedavej jak se budou stahovat hry o velikosti bluray tj. treba 40Gb. tesim se jak pujde prodej razatne dolu...

0 0
možnosti

Trexx

6. 12. 2008 10:25
Zasadni problem

Zasadní problém je v tom, ze mi nikdo nezaruci, ze vydavatel hry bude existovat za rok za dva, natoz za deset let. Dneska se muze polozit i silna spolecnost behem par mesicu. Proto nic neneahradi, pokud mam hru doma v krabici a ze penize ktere jsem za ni dal nevyleti kominem pri padu vydavatele. A to se tyka i her v krabici, ale s aktivaci po internetu. Objevuje se tu docela nebezpecny fenomen, kdy platici zakaznik prestava mit jakekoliv prava. Napr. poslední pocin nekolika vydavatelu, kteri by radi zamezili prodeju starych her v bazarech, pokud si neco koupim, chci i pravo na to po case to prodat. Jenomze stadecko tupcu si to nechava libit. Mysli si snad nekdo, ze az padne napr Valve a jeho Steam,pripadne nekdo jiny, domuze se svých penez zpet za nefunkcni produkt? A jako ze zadna spolecnost neni vecna, zamyslete se nad tim, kolik vydavatelu her zmizelo z povrchu zemskeho behem poslednich patnacti let?

0 0
možnosti

Trexx

6. 12. 2008 10:26
Re: Zasadni problem

Proto e-distribuce, on-line aktivace - dekuji, to si muzete strcit vite kam. Toto je pro me jedno ze zakladnich kriterii pri koupi. Jsem platici zakaznik a chci za svoje penize sva prava.

0 0
možnosti

JeDi

6. 12. 2008 0:24
zoo

Jeste bych na to kouknul z jineho uhlu, treba prijde den, kdy neco podobneho jako soucasna financni krize znici i jinak velmi prosperujici spolecnost Valve, EA atp. zkratka stat se muze cokoliv a kdykoliv. Co bude dal? Online aktivace, nakoupene online hry... to je treba ten zasadni motiv proc takove novoty nemam ani trochu rad.

0 0
možnosti

assassin89

5. 12. 2008 20:38
BLBOST

At to udelaj pro me nebude pak uz vubec rozdil mezi warezem a koupenou hrou, takze uz me pak nikdo nedonuti neco si koupit

0 0
možnosti
S

Semper2

5. 12. 2008 23:55
Re: BLBOST

Drzost zednářských korporací nezná mezí.Rv

0 0
možnosti

junior1099

5. 12. 2008 16:21
blbost

Je to blbost... když už si něco koupím, tak to chci vlastnit a mít nad tím kontrolu, mít to neustále na očích... že budu mít hru na účtě, kde k ní může mít klidně přístup třetí strana...nene.

Nevím proč se pořád musí všechno tlačit do PC... dost se bojím budoucnosti.Vizionářské filmy ala Matrix, Terminátor ... mají něco do sebe.

Až nebude elektrika tak budeme jak stolet za opicema, potom vypukne vzpoura a už ani ten disk nebudeš moct použít jako obranou bodnou zbraň, protože budete mít všechno digitálně na učtě:-)

0 0
možnosti

Earl

5. 12. 2008 17:44
Re: blbost

zpátečnický postoj, budoucnost nezastavíš

0 0
možnosti

Gabor

5. 12. 2008 10:15
...

Herni (-a nejen) korporace z lidi chtej mit blby ovce, a proto vnucujou ty svoje blbiny vsude kde se jeste premysli...  je pro ne hlavni zisk za nejmensi naklady. coz zde jiste nekdo namitne je fajn, ale byly doby, kdy lidi za svoje prachy dostali kvalitu + svobodu se rozhodnout co s tim dal kdyz ne. A ted nam uz zacinaj diktovat pomalu vse. za chvili budem platit jen za to smet jim platit... :)

0 0
možnosti

Gabor

5. 12. 2008 10:07
STEAM !

Proc bych hru piratil ze STEAMu, kdyz UMOZNUJE hru prodat dal ??? To ze ostatni to nebudou mit stejne - viz. vyroky EA,  EPIC a nove ATARI o digit. distribuci, je vec jina... jinak jsem rad ze cesi umeji zachazet s PC nejen jako matnej american, co musi mit na konzoli jen par knofliku, aby vedel cim to zapnout... :)

0 0
možnosti

Ursus

5. 12. 2008 12:54
Re: STEAM !

Ty jsi trouba. To opravdu věříš tomu, že konzole je jenom pro blby, kteří neumí s PC? To tedy dovol, abych tě vyvedl z omylu.

0 0
možnosti

Kuďa

4. 12. 2008 23:53
Nejen to...

...přijdeme taky o ten hřejivý pocit, že hru vlastníme, i když už třeba nepůjde hrát, či bude natolik zastaralá, že se s ní nevyplatí párat...kouknu nahoru a vidím Red Alert a dokonce i Heroes of Might and Magic 1-2...být to stažené, už to asi nemám. Ale to je jen stesk nostalgika... :-)

0 0
možnosti

Wolfling

5. 12. 2008 8:19
Re: Nejen to...

Podle me je to prave spis naopak - zatimco krabice se snadno ztrati, hry v kolekcich digitalnich distribuci si muzete kdykoli stahnout znovu (ted teda mluvim treba o tom steamu).

0 0
možnosti

Earl

4. 12. 2008 22:26
...

tato strategie má za cíl jedinou věc: skončit s piráty nadobro - doteď existovala jedna verze hry, kterou stačilo prolomit a rázem byla dostupná všem - při digitální distribuci lze však každou kopii individualizovat a tudíž nebude existovat "jednotné" řešení obejití ochrany ...

těch pár "krabicářů", kteří resignují na nákup digitálního obsahu se nakonec stejně podvolí, protože pro ně nebude volby - a i kdyby sekli s hraním, bude to jen nepatrná kapka v moři

0 0
možnosti
--

Chargy

4. 12. 2008 23:25
Re: ...

nemyslim si, že by todle zabránilo v pirátství

0 0
možnosti

Gabor

4. 12. 2008 22:00
souhlas

Jinak souhlasim s nazorem zde dole: nebude retail medium, nebudou moje penize jejich...

0 0
možnosti

Wolfling

5. 12. 2008 8:18
Re: souhlas

Otazka je, jestli vam bude stat za to prestat hrat jen kvuli tomu, ze se nedostanete ke krabici.

0 0
možnosti