Diskuze
Call of Duty může uzmout i přes 200 GB místa, Activision vysvětluje proč
Děkujeme za pochopení.
K23a25r62e75l 43V45e87s97e61l67ý
Proč? To je jednoduchý, protože dnešní enginy jsou nenažraný, slovo optimalizace už dneska nikdo nezná a když to řeknete, tak jste toxic zpátečník co nedokáže ocenit technologickej pokrok. Hry který vypadaj stejně jako před 10 lety, ale chtěj 5x silnější grafiku a 200GB místa fakt nejsou technologickej pokrok, začínam si fakt připadat jako blázen že jsem jeden z mála co tohle vidí a otevřeně řiká, tohle neni žádnej pokrok, to je naopak rezignace na optimalizace a přijmutí toho že se bude všechno řešit brutálnim výkonem místo toho aby se hra optimalizovala. Jenomže když se budou hry dělat timhle stylem, tam nikdy nebudeme mít dost výkonu a dost místa. Je to fakt špatný a trh by tohle neměl akceptovat. Jak je možný že pořád od menších studií vycházej hry co maj třeba 30 GB? Vypadaj tyhle hry snad špatně, nebo maj malý světy? Ne, rozdíl je optimalizace a používání osvědčenejch enginů, ne těch dnešních zprasenin.
Ale chápu že je to pro vývojáře asi jednodušší dělat s enginem kde se nic nemusí komprimovat ani nijak jinak ořezávat, pak udělaj nějakou změnu a můžou to hned hnát online bez zdlouhavý kompilace a komprimace dat jako v minulosti, to je podle mě všechno o co tady jde, ale pro zákazníka to samozřejmě vůbec výhodný neni.
Představte si to jako rozdíl mezi nekomprimovanym videem a třeba H265 kodekem, už chápete jak to myslim? Dnešní hry jsou jako to nekomprimovaný video, což ale z pohledu zákazníka nedává smysl. Máte nekomprimovaný video co má třeba 2TB a když to proženete přes h265 kodek, tak to může vypadat pohledově stejně při třeba 10GB velikosti, to je prostě brutální rozdíl, tohle by trh fakt neměl akceptovat. Taky přece na net neuploadujete fotky v RAWu.
J21a43r53o62m58í45r 20Š76e82b16e20l32a
Krásně je to vidět i na současných RPG.
Jen zapnutí obyčejné NTFS komprese zmenší záběr místa na "disku" u Starfieldu o 8GB a u BG3 dokonce o 11GB...
J90a14r77o56m20í73r 17Š71e56b88e76l65a
Mě spíš přijde, že dneska už se vývojáři ani neobtěžují se zařazením ani základní (otevřené) ZIP komprese dat do hry.
K33a23r68e70l 76V66e70s23e23l57ý
Jak píšu v komentáři vejš - dneska se s hrama pracuje jako s nekomprimovanym videem/fotkama v RAWu, což je pro ně asi výhodný, ale z pohledu zákazníka to nedává žádnej smysl a trh by tohle neměl akceptovat. Představte si jakou velikost má pár minut nekomprimovanýho videa a jak velký by to bylo (při kvalitě že to okem nevidíte ten rozdíl) kdyby se to prohnalo třeba přes h265 kodek. Tak dnešní hry jsou jako to nekomprimovaný video, prostě prasárna. Máte hru která graficky vypadá skoro stejně jako před 10 lety, ale má 150 GB a když jedete na koni tak to zamrzává i na SSD protože tolik dat prostě přes ten hardware nemůže v žádnym případě téct dostatečně rychle, ramky na to nemaj dostatečnou rychlost, všechny ty komunikační sběrnice mezi RAM/PCI-e slotama/CPU, grafikou atd....prostě to na to nemá tu propustnost abysme se mohli takhle chovat při vývoji her, tohle fakt musí skončit, protože současnej HW na tohle prostě nemá.
M96a79r85e35k 92J17a89n92e34č12k45a
A řekl jim někdo, že dnešní nové konzole mají ve standardu úložiště pouze do 1TB? To se vrací do dob, kdy měl disk pár desítek GB a na něm pár her a nebo ono věčné přesouvání her mezi externím a interním diskem. Už velikost staršího COD měla kolem cca. 130GB a to nepočítám ty časté aktualizace běžně přes 20GB, které jsem ani neinstaloval a pak šla hra stejně z disku, protože akorát zabírala značné místo.
M89i33c58h97a85l 34N23o89v89á20k
takže i pravidelné čtrnáctidenní aktualizace narostou na třeba 50GB ? u mě to byl jeden z hlavních důvodů proč ta hra šla pryč. chci si rychle večer zahrát a - naprdět,dneska se aktualizuje.
T32o65m87á39š 44P76o48l10á25č44e96k
Misi No Russian asi remakovat nebudou, co?
M19a42r17t96i70n 84N80e98b80e62s63á74ř
Mně neuzme nic. Takový paskvil bych nehrál ani zadarmo.
J29i42ř88í 20H72r89a42b57a32l32a
CoD 2 multiplayer - navzdy v nasich srdcich.
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?
Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů
Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...
V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín
Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky
I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...
Byli jsme příliš chudí, abychom měli konzoli, vzpomíná tvůrce herního hitu
Sexy akční hra Stellar Blade je zatím nejpříjemnějším překvapením letošního roku a o jejího...
ANKETA: Jaké je vaše nejoblíbenější videoherní auto?
Máte nějaké oblíbené videoherní vozítko či auto? Napište nám do diskuze pod článkem, které a proč.
Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří
Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....
BlizzCon 2024 nebude
Letošní ročník akce BlizzCon, na níž fanoušci oslavují hry studia Blizzard, tedy značky jako...
Novostavba 1+kk/B, 27m2, Praha 9, Byty Nad Krocínkou
Čakovická, Praha 9 - Prosek
4 584 374 Kč