- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Njn to je ten rozdíl mezi udělat něco jako první/druhý - Quake Arena / Unreal Tournament. A dvacátý-pátý.
Mám pocit že mnoho herních legend zapomíná, že legendami se stali právě proto, že žánr posunuli dál, že ho dokonce vytvořili či alespoň redefinovali a jen recyklace existujícího nestačí.
Lawbreakers nakonec byl nepatrně rychlejší Overwatch, který tomuhle sektrou dominuje s TF2 a mnoho dalších už si zuby vylámali.
S Radical Heights to byla škoda, v Battle Royalle žánru ten prostor pro vývoj ještě je. Dyť Playerunknown's byť král žánru, stále působí více jako mod DAY Z, či technologické demo než jako hotová hra a Fortnite Battle Royale JE mod.
Namísto toho to celé jen stylizoval a až na pár detailů ponechal. K tomu všemu to ve stavu kterém to je vypadá vskutku otřesně. Jinými slovy, pozdě ale hůř. Jako zkusit vydat konkurenci WOW v Early Access.