Zombie akce Back 4 Blood představuje systém karet, každá partie bude jiná

  • 2
Neoficiální pokračování dvoudílné série zombie stříleček Left 4 Dead bude výrazně pracovat s prvkem náhody. Při rozehrání každé nové hry vás tak bude čekat odlišný zážitek.

Od vydání druhého dílu střílečky Left 4 Dead letos uplyne už 12 let, přesto si tato hra stále uchovává oddanou komunitu. Je to jednoduché: pokud vás totiž nebaví looter shootery, jen těžko byste na trhu hledali intenzivnější kooperativní hru až pro čtyři hráče najednou. Jenže práva na značku patří společnosti Valve, která, jak je dobře známo, vytrvale odmítá vydávat pokračování svých oblíbených sérií (Half-Life, Portal...), a tak byli fanoušci dlouhodobě odkázáni jen na více (Killing Floor) či méně (World War Z) povedené plagiáty.

Původní autoři hry z Turtle Rock Studios se ale na tuto nelichotivou situaci nemohli déle dívat a tak oznámili Back 4 Blood. I když bychom se nejspíš spokojili jen s hrstkou nových map v moderní grafice, ambice tvůrců jsou daleko větší, což dokládá i nově představený systém herních karet.

Na začátku každého kola hra náhodě vytáhne z balíčku několik náhodných efektů, které výrazně ztíží váš postup. Může to být například zhoršená viditelnost, časový limit, obzvláště silný boss nebo třeba výrazné omezení munice. Poté ale bude řada i na hráči, který si pomocí karet může naopak přihodit lepší vybavení či extra schopnosti.

Díky obrovské zásobě karet, které se budou odemykat postupně, tak bude každá partie zcela jiná.

Back 4 Blood vychází 12. října na PC a playstationech i xboxech nové i minulé generace.