RECENZE: Super Mario Run je první oficiální hra s Mariem pro chytré telefony

Jste přihlášen jako

Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J89a51n 31P85r59o39k33o28p 2703406585726

Hra je super. Jedná se o odreagovávačku kdy můžete hrát celé hodiny a nebo jen pár minut treba v čekárně u doktora. Jedinou výtku bych měl k chybějícímu landscape módu a neustálému připojení na internet. Jinak mě vcelku mrzí negativní recenze typu "Musím platit? Tak dám jen jednu hvězdu" atd. upřímě je jednou zaplatit lepší než free to play model kde nechám těch peněz ve hře víc. Mnoho hŕačů nadává na free to play, ale když dojde na lámání chleba tak píšou, že ho mají raději což se mi potvrdilo u několika lidí z mého okolí (kteří též přispěli k nízkému hodnocení). Pro fanoušky Maria vřele doporučuji a nenechte se odradit nízkým hodnocením je většinou od lidí co čekali, že hra bude zdarma ;). Tahle hra za 10€ dle mého názoru stojí.

0/0
17.12.2016 5:23

P77e93t12r 47P44e71t35r 6133612258833

No ja mam hodne placenych her a tahle je silne prumerna za silne naprumernou cenu. Takze se lidem vubec nedivim. V dobe, kdy trh zacinaji ovladat hry typu pokemon prijde nintendo s mario run, ktery by byl i v dobe zacatku jen prumerny. Natoz ted a obzvlast s cenou 10eur.

Lidi nebudte blby. Mario run je hezky ale asi tak stejne zabavny jako vsechny ostatni hry tohohle typu. Tim nechci rict, ze se u toho clovek nezabavi ale platit takovou castku, kdyz to stejne vam nabidne jina hra zdarma nebo za ecko ci dve je proste hloupost. Nintendo mam hodne rad a dodnes si obcas pustim stary SNES ovsem tohle je hodne velky krok zpet. Nintendo prislo s jednoduchou hrickou, kterou zvladne naprogramovat kdejaky nezavisly vyvojar a chce za to penize jak za Ackovy titul na playstation

0/0
17.12.2016 22:31

J98a49n 90P22r35o33k13o83p 2493236375346

To uz zalezi na posouzeni (proto prvni 3 kola zdarma) me se titul libi moc a existuji i jine podobne hry to mate pravdu, ale tam vetsinou cekate na doplneni energie nebo je stale opakujici se prostredi. Tady mate dle meho nazoru perfektne vytvorene urovne a neustalou vyzvu bez cekani. Nintendo si za sve hry nechava zaplatit a kdo hru nechce tak si ji nemusi kupovat - nepropaguji ji, ale hodnotim, kdyz ponecham cenu stranou jedna se o velmi dobrou hru (opet je to muj nazor) a vyvojar ji ohodnotil na 10€ je to stejne jako s AAA titulama take jsou ze zacatku drahe. Za me 90%, ale jak se rika tisic lidi tisic chuti - Vam se nelibi a me zrovna uchvatila :)

0/0
18.12.2016 6:57

O20n65d89ř29e16j 77Z27a60c11h 3183550583872