- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No... a práve preto beriem moje piplanie s Unity len ako koníček popri práci. Raz som zo srandy dal na Google Play jeden výtvor za tú najnižšiu cenu. Kúpilo si to 6 ľudí, čo beriem ako úspech :-)
No teda :D Já si udělal logickou hru pro Android v rámci toho, abych se něco naučil. Jen tak ze srandy jsem to dal na Google Play a mě to 30 dolarů vydělalo už v druhém měsíci :D Čistá práce asi týden (s tím, že jsem se učil Android od nuly (Javu jsem uměl), investice 500kč za developerský účet. Tj. tento pán by měl být příkladem jak se to dělat nemá :D
jj, udělal jsem něco podobného v rámci učení unreal engine (například kompletní pinball včetně fyziky, zvuků, hudby, animací, různých bonusů a particle efektů), odhaduji to (i s hledáním, proč zrovna tohle nefunguje) na cca pět dní. Jedinou výhodu jsem měl, že mám 25 let programátořiny a umím dělat 3D assety, o tom engine jsem ale nevěděl nic.
Já nějak nechápu, proč někdo takové nesmysly vytváří Copak může taková stupidní zábava někoho bavit
hry by měly být vzdělávací, ne tupé střílečky
Hry by měly být takové, aby hráče bavily. Střílečky dost lidí baví. Je to jejich volba a ostatním do toho nic není.
Myslím že na té hře je snad všechno špatně, koncept je originální, ale člověk má velmi omezenou kontrolu nad postavičkou, 99 goblinů se navíc zdá jako extrémně těžký úkol, hra tak skýtá pouze frustraci a ne radost. Po několika smrtích na čísle 5 10 ... zabitých to člověk vzdá, protože meta úspěchu je strašně daleko
Co se týče grafiky musím uznat že se to celkem povedlo, ale zase takových her na appstore vycházejí stovky a nikde jinde než na mobilech by tahle hra neměla kvůli omezenému schématu ovládání šanci.
Vývojář si teď vyplakal, že si to plno lidí stáhne kvůli zájmu o to, proč to tak propadlo, to nic nemění na faktz že je hra je bohužel nespravitelná, ten koncept opilého motajícího hráče ne prostě nefunkční.
Když nevyjde recenze ve SCORE nebo na Bonuswebu, tak to nechci
Tak hlavní problém bych osobně viděl v tom, že málokdo si koupí nějakou neznámou hru - většina lidí když tu hru nezná a vidí, že je zpoplatněna, tak ji ani nechce. Ono i ty největší hity mezi hrami (Angry Birds apod.) začínaly tak, že ty první verze byly vlastně celé zdarma a až se staly úspěšné, tak poté vývojáři vydali další verzi, která už byla zpoplatněná (případně v ní bylo hrozně moc otravných mikrotransakcí).
Appky na mobil jsou velice, velice tvrdý trh, kde se vydělávají většinou právě ty drobné až na výjimky.
Za ten čas mohl udělat zajímavou hru na PC s nápadem. I takové co nemají AAA produkční kvality mají své místo na trhu.
Hra pro PC je výrazně náročnější - a to jak na čas, tak především na rozpočet. To by nebyl na 100k, ale na pár milionech.
Vidím zásadní problém ....vydáváním kopírek na mobilní telefony opravdu nezbohatneš .Invence nula , originalita nula jako dvanáct dalších do tuctu a hra zapadla ...a tomu zisky už odpovídají .
Jestli si někdo myslí že lze vydělávat na hrách jako byl Jet set Willi , měl by se probrat ...tohle je základ co dneska umí gamestudio a takových her splácají za jedno jediné dopoledne děti hromadu ....jasně narozdíl od rusa si nemyslí že na tom hned zbohatnou ....