- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já se obávám toho, jak od sc všichni čekají tolik a každý něco jiného, čili ta hra neuspokojí všechny, a to je recept na průšvih
Chris Roberts se s tim nikdy nemazlil. Jeho hry se vzdy museli nechat "ulezet", aby si je clovek mohl zahrat, pac cupovali HW na hadry. JE hezke, ze s vekem neztraci koule.
Nove konzole jsou podstatne rychlejsi nez bezne dostupny PC HW, takze ta jeho reakce je reakce maleho ditete ......
On taky nikdo neříká, že ta hra bude určená pro "dostupná" PC, ať už pod tím myslíte cokoli. Viděl jsem demo, ve kterém jeden z autorů dokonce přiznával, že pro maximální detaily není na trhu dostatečný hardware (bylo to ještě před uvedením Tesly K40).
Až zjistí že 50% lidí to má staženo nelegálně tak změní nazor a budou vděčni za konzole.
Lidi s nelegalnimi kopiemi nebudou mit pristup k te nejlepsi casti hry, k hlavnimu persistentnimu svetu :).
Samozrejme si muzou uzit casti hry na nejakych lokalnich miniserverech...
To prohlášení je mnohem delší, ale článek myslím podstatu vystihuje. On je totiž problém v tom, že dnešní konzole sice opravdu trumfnou dnešní nadprůměrná herní PC (PS4 víc), ale za rok / dva budou ty konzole srovnatelné maximálně s průměrem. A to beru v potaz i značné zpomalení vývoje trhu s PC komponenty.
Ani bych neřel, že trumfnou současná PC. Procesorově je to osmijádro od AMD. Není to španý procesor, ale otázka je, jestli opravdu budou ty hry schopny využít všech 8 jader. Snad ano. I tak je to na úrovni současných čtyřjader od Intelu pro PC. Tam to vychází plus mínus nastejno. Ale grafika je postavena na Radeonu 7000/8000 (architektra GCN). To je dneska střední třída. Odpovídá to výkonově Radeonu 7770. PS4 má o něco lepší grafiku. Navíc to využívá sdílenou paměť. Xbox One má 8GB RAM. Jasně, je tam papírově vyšší propustnost něž u PC, ale jsem trošku skeptický. K tomu běžný SATA disk. Určitě mají konzole slušný výkon, ale asi to není nic extrémního. Rozhodně ale máte pravdu v tom, že u PC se to bude dál zrychlovat se zachováním kompatibility, což u konzolí nikdo nezaručí.
Konečně zase někdo, kdo nejde za penězi, ale za výsledkem.
kdyby nešel po penězích, tak to dělá jako spousta jiných fandů zadarmo a ne za nynějších skromných 360 milionů
Pán je nadšenec pro svou věc a to je beze sporu hezké. Ale nevím jestli nadšenectví a business jdou spolu ruku v ruce. Chce udělat hru v žánru, která už tak má dost omezené spektrum hráču. Chce omezit hru na jednu platformu, navíc bude mít hra bezesporu obrovské hardwarové nároky, tedy hru omezí veřejnosti ještě více. Navíc vývoj takové hry nebude vůbec levný, těch 20 miliónu dolarů co vybral, když to přirovnáme k jiným AAA titulům je celkem malá část rozpočtu. Snad mu to vyjde a nedopadne jako vyhypovana Ouya z Kickstarteru.
do dnešního dne se vybralo 31m dolarů.....
A co Elite : Dangerous, pochazi od guru vsech vesmirnych akci Davida Brabena, nema sice tolik financi coz je skoda, ale i za tu cenu nabidne zcela nemezeny pohyb ve vesmiru a take i z pohledu FP. Star Citizen bude obdobny WoW, bude asi uzasny, ale bude to mainstreamovka pro deti od 3 let vys, zato Elite bude pro hardcore, hrace a hrace minimalne nad dvacet let diky intelektualni vyspelosti hry
dost pochybuju o tom, že od tvůrce Wing Commanderu by vzešel "mainstream pro děti od 3 let výš"
No s penězi jsou už na 31 milionech dolarech . Jako bude to velká věc :)