- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Autore, kdyz neco citujes, delej to poradne
http://www.forbes.com/ebusiness/2008/11/21/games-eedar-developers-tech-ebiz-cx_mji_1121eedar.html
Editorova poznamka: ctyri procenta her, ale z tech, ktere vstoupily do produkcni faze. Spousta her, ktere vstoupily do produkcni faze, se nakonec vubec nedostaly na trh.
Dale viz. Bludrovi poznamky na http://www.modrak.cz/
Kdyz museji mit hry super duper grafiku a tahnout prodeje noveho zeleza, bodejt by se nerentovaly az po prodeji radove statisicu kusu. V kolika lidech se delaly hry pred deseti dvaceti lety a v kolika se delaji ted? A jak narostl pocet grafiku oproti poctu treba scenaristu, zvukaru, nebo programatoru UI?
Poslyšte lidi! Já už se na to nemůžu dívat. Vždyť ti chudáci na nás prodělávají miliony. Pojďme jim ty jejich výtvory přestat kupovat ať to můžou zabalit rovnou a nemusejí se už tak trápit. Stejně ten vzrůstající trend naznačuje, že vývoj her půjde do kytek tak ať je to aspoň rychlejší. Potom si pořídíme starší kompíky a budeme zase pařit staré pecky které za něco stály a nebude nás muset trápit myšlenka, že za naše hříšně investované peníze ještě někdo prodělává.
Souhlas, asi před rokem jsem objevil DOSBox a ScummVM a od té doby mám furt co hrát. Indiana Jones - Fate of Atlantis RLZ
hahahaha.. jj, to je presne to, cim konzole jsou... bizuterii :D
kdysi ohrozovali SS dneska nas serou $$$.
proc se nenajdenektery z 10 nejbohatsich kdo by sponzoroval jeho oblibene herni studio?
neni mozne aby profitovost urcovala kvalitu hry.
Hmmm... jenže tot ak je... u filmů třeba sou dotace od státu nebo tak, hry jsou jen komerční bahno.
Heh, prodlužku s vypínačem doma používáme od doby, co PC vůbec máme. A celkově není na škodu odpojovat i televizi - i když ji natvrdo vypnete, pořád jsou některé součásti pod napětím a pokud ještě spíte ve stejné místnosti, tak máte další rušič kvalitního spánku :3.
Hm, ty 4% jsou zajímavé, ale domnívám se, že mnozí výrobci si za to můžou sami. Dnes je strašně IN dělat hry s maximálně nadupanou grafikou, tisíce polygonů na objekt a hratelnost a nápady? Já osobně bych uvítal klidně hry s horší grafikou (pokud jde o 3D, stačí mě dokonce grafika Raymana 2, ale to už dnes taky extrém :3), ale zajímavou hratelností, či alespoň "klasické" rpg s pěkným, epickým příběhem. A můžou ušetřit na grafice i enginu a ještě zvýší prodej. Dnešní politiku "musíš mít super-moderní počítač, aby to vůbec jelo" bych změnil "rozjedeš to i starším PC, ale na novém je to (hezčí a) plynulejší"
treba takove fable II by taky mohli vydat na PC,ale kde je tomu konec.
Nemyslím si že by pomoc s věděckými výpočty mohla být brána jako plýtvání elektřinou, když celá podstata je pomoci projektu příspěvkem své elektrické energie v podobě výpočetního výkonu svého PS3.
Uvedene informacie su dost chabe a teda zavadzajuce, tie 4% su odhad ktory nerobili EEDAR, je to odhad z roku 2003, jooj, kde je dnes uz game biznis oproti roku 2003?
Vid tuna:
http://gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=21236
Inak by ma zaujimalo, keby ozaj len 4% hier zarobili, z akeho dovodu by taky biznis vobec fungoval? Cim by si vsetky tie spolocnosti financne kryli naklady? Ved to by bol taky riziko biznis, ze hranie rulety je oproti tomu "bezny denny job".