- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jj, level s časem byl zajímavý. Ale u mě vede ten s pohyblivým domem. Na tom jsem se zasekl a pak jsem objevil "svět za zdí".. wow..
Doporucuji zhluboka dychat a ono to odezni
Skvělá hra. Kéž by přišli s trojkou.
Taky jí mám v merku, jednička byla super i když na stealth moc nejsem, nebo spíš jsem to nikdy moc neuměl, ale tady to nebylo tak těžký, když se člověk může teleportovat a tak. Díky za připomenutí, zkusím tu dvojku
Vzhledem k tomu, jak byl první díl primitivně jednoduchý a že jsem si tam jako "silent protagonist" připadal jako naprostý idiot, jsem dvojku úplně ignoroval. Možná jí ale dám při nějaké slevové akci šanci.
Dishonored 2 byl skvělý právě i díky té stylizované grafice. Ta si myslím měla velký podíl na atmosféře hry. Vůbec si nemyslím, že byla divná. Jinak souhlas, perfektní hra.
Absolutní level design byl i v Titanfall 2. Časové hrátky a pak ta továrna na výstavbu trenažérů? Absolutní!
V Dishonored 2 byly dva geniální levely. Kromě tohoto ještě ten v pohyblivém domě.
Přesně. Dům Kirina Jindoshe. To je dle mého ještě lepší level. Tak detailní a zaroven dávající smysl ve své slozitosti. Pokud si na něco z Dishonored 2 vzpomenu je to právě tohle.