- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1. Ono to je totiz jednoduche ,vetsina online hracu hraje pouze jednu svou oblibenou hru je jedno jestli to je WoW, L2, AoC,Lotr atd kdyz ho hra prestane bavit ,tak zkousi jinou ,ale porad se jedna z vetsiny o jednu MMO ,kterou hraje ,jelikoz hrat nekolik online her najednou, na to by musel mit clovek 2 zivoty . 2. A druhy faktor je pocet online hracu ,ktery neni nafukovaci a vsichni vyvojari by hned po vydani sve hry chteli 10 mil platicich hracu ,coz v mnoha pripadech jak vime je uplny opak.Nehlede na kvalitu vydaneho produktu ,ktery vetsinou stoji za starou backoru.
3. Jak jsem jiz podotkl ,tak kvalita online her ,ktere vychazeji jako na bezicim pase , bohuzel nemaji vetsinou co nabidnout Nemaji nic inovativniho cim by hrace dokazaly udrzet hrat viz grindovaci Aion ci VG nebo AoC proste kvalitni online hry bohuzel nevychazeji, take proto je WoWko tam kde je .Po case stejne zjisti ,ze nova hra nema co nabidnout ,tak se vraci ke hre puvodni.