Diskuse
Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin - válečníkova radost
Děkujeme za pochopení.
Docela mě s tím Serete
Liší se demo ?
Nevím jak vám, ale mě tato hra svým ovádáním spíše připomíná pokus o špatný vtip. Tak jsem se na ni těšil (aniž bych osobně znal předchozí díl který jistý Rybka v Levelu prohlásil vynikající tahovou strategií ), až jsem měl možnost zhrát si demo.
Dle tohoto dema bych se neodvažoval tuto hru nazívat vážnou strategií - pokud v demu některá vaše jednotka v realtime ůseku spatří nepřátele , jde si klidně k nim , neůtočí neběhá (což o to ono to vypadá jako by běžela - co dva -tři kroky v animaci to minimální posun postavičky) , maximálně se začne plížit..... (je pravdou, že jsem nezapnul opatrný pohyb , ale chtěl bych vidět vojáka, který si to napochoduje k tanku a tupě zírá jak se jej snaží zabít. Celkově nepovedené mi připadá úvodní menu (žádné velké nastavování -jen výběr kampaně či mise a jde se na věc ) Tohle je snad běžné u freeware, ale u komerčního produktu (neřkuli u tahové strategie!!!)?
3D grafika je ošemetná věc , na screenshotech sice vypadá bojiště nádherně, ale ve hře zjistíte, že 2d sprity jsou nesmrtelné a pokud se podíváte z větší výšky uvidíte krásný obdélník , jehož strany začínají tak náhle , jako končí (Vzpomínáte na Populous ? Pak už víte co mi tady na tak náhle zakončených mapách vadí .) Všechno by se ale dalo přejít, kdyby kamera pracovala podobně jako unapř. u RIM Battle planets tj vystředila jednotku, plynule se přenesla nad vybranou jednotku př. zoomovala. Tady je to vše ve vašich rukou , takže se z této činnosti po chvíli stane utrpení , kterému nepomůže ani grupování jednotek(...jinak dobrý nápad) .
Před několika dny jsem si tuto hru v jednom z Brněnských JRC rezervoval . Tehdy jsem uvedl pouze telefonní číslo, na které mi mají v případě příchodu této hry zatelefonovat..... Rád bych tímto uvedeného prodavače jen upozornil že mi volat nemusejí - demo mě skutečně znechutilo , zůstávám u svých pětihvězdičkových generálů ,a na nové tahové hry budu nadále čekat s notnou dávkou skepse....
Viktor Špička
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk
Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín
Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...
Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita
Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky
I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...
Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v květnu
V květnu nás čeká skvělé dobrodružství z papíru, boj samurajů s Mongoly, utkáme se s Drákulovými...
Sedm letošních komiksových filmů a seriálů, které by měly stát za to
Premium Videoherní a komiksový svět jsou svým způsobem bratranci a není výjimečné, že lidé, kteří milují...
Nový herní seriál od tvůrců Life is Strange nás vrátí do devadesátek
Tvůrci milované série Life is Strange se ve své příští hře Lost Records: Bloom & Rage vrátí k...